Upp till kamp du trötta soldat !!

I dag är jag trött, så jävla trött !! Hinner inte det har så mycket kvar på min lista att göra, viktiga saker helt jävla livsviktiga.

För ca två månader sen fuckade allt upp sig igen! Mörkret bestämde sig ännu en gång för att ta över min kropp, nätterna blev långa och fyllda av ångest..
Jag visste att inbördes kriget i min kropp nu var ett faktum, och bestämde mig för att slå tillbaka med alla vapen och rustningar jag fått genom åren av djupa svackor och terapi.

Tyvärr hade jag inte räknat med fienderna låg i bakhåll på flera ställen, och en efter en anföll dom mig! !
Den här gången var det inte mig de var ute efter, det var mitt barn!!
Jag valde att helt släppa mitt eget krig, manipulerade min hjärna, mitt hjärta och hela min kropp, sökte efter kraft som igentligen var obefintlig och tillslut fann jag den i botten av mig själv!!

Kriget kunde börja!!
Vi går just nu segrande ut ur strid efter strid
Hand i hand sida vid sida.
Tillsamans är vi oslagbara 💖

Men nu är de värsta molnen börjar skingra sig, och stormen inte längre är så kraftig finns ju ännu en sak att ta tag i, nämligen mig själv!!
Jag måste gå tillbaka och delta i mitt eget krig, måste avsluta det jag påbörjat!

Helst av allt vill jag springa in på slagfältet med den vita flaggan i högsta hugg och skrika jag ger upp !!
Eller ännu enklare lägga mig ner och spela död.
Ni som känner mig vet att inget av dessa saker är ett alternativ, jag tänker vässa mitt svärd och sikta mot hjärtat.
För vinner jag inte min egen kamp, hur ska jag då kunna strida för dom jag älskar 💖

Kommentera här: