Tanken var god iallafall

Okej mina vänner !!!
 
Det började med tjejkväll hemma hos Katja, så mysigt!
Hon bjöd på massa småplock och så drack vi såklart vin, lyssnade på musik och prata otroligt massa skit..
 
Haha Katja Maria och Zandra de tre musketörerna 👍
 
Efter ett tag så kom jag på att det skulle bli utgång, eftersom Katja hade barnen och även skulle jobba så drog gammelkärringarna ut själva, vi mötte även upp Erika och hennes kompis 😊
 
Alltså jag är inte klok men det vet ni ju redan haha 
Det sitter ett par vid ett bord, jag börjar att syna dom
först lite snyggt i smyg.
Får för mig att dom ser sura och bittra ut,, hmhm 
tänker jag och börjar gå dit..
Nej skriker Maria som anar att doktor Zandra är på
gång!!
 
Jag tar en stol och slår mig ner..
Ni är inte glada va ?? 
Joo jätte glada svarar dom,, vadårå ??
Ni måste leva mera inte bara vara hela tiden, jag
trodde först att ni var möbler ni bara sitter där helt 
stilla.
Och nu är ni arga också ni måste dansa och glittra!!
 
Helt plötsligt frågar jag om dom vill se ett kort på
mig, och sen drar jag fram ett kort med texten!!
Om ni inte gillar mig köp en bil skaffa en karta och dra åt helvete !! Sen sa jag jag glatt hejdå och gick 👍
 
Alltså vem gör nått sånt ?? Jag blir så arg på mig själv
men enda inte..
Jag ville ju väl, ville se dom skratta och vara glada..
Men vad vet jag dom kanske pratade om något sorgligt
Eller dom kanske helt enkelt var glada på sitt eget vis, vem är jag att döma igentligen?
 
Och kortet lixom vad ville jag bevisa med det ??
det var inte för att vara elak som jag tog fram det
utan mer riktat mot mig själv..
 
Nu blir det snurrigt igen !!
 
Jag menar jag kommer fram till dom och säger att
dom är ledsna och arga " vafan kan jag inte bara hålla
käften istället" sen ångrade jag mig förmodligen och kommer och tänka på det där kortet, tanken slog mig
att jag verkligen borde dra åt helvete och så jävla passande har jag den bakgrunden på mobilen..
 
Dom raderna var lixom riktade till mig från dom..
 
Det jag vill komma fram till var att jag gick för långt
klampade in på deras revir.
Kom på mitt misstag och ville säga förlåt men istället
Fick dom det där jävla kortet uppkört i ansiktet!!
 
Hurfan skulle dom veta att raderna var till mig själv ?
Jaja jag stack ju iallafall så dom kanske förstod det, 
jag hoppas det iallafall 
 
Förlåt söta paret, ville bara se er skratta men 
det fuckade ur lite 🙈
 
Jag drog dock inte åt helvete utan drog vidare 
till en annan pub..
Skötte mig exemplariskt och hade superkul 👍
 
               Tanken var god 😊
 
 
 

Kommentera här: