Objuden gäst !

Din hyra kommer bli dyr din jävel !!
 
Ibland när jag läser igenom mina egna inlägg kan jag bli så jävla ledsen..
Inläggen jag skriver är så tunga och svarta det speglar så mycket sorg i mina ord..
 
Så konstigt när jag just nu är exakt där jag vill vara i livet..
Tänk vad rik jag är som omges av så fina vänner, tänk vilken lycka att varge kväll få somna in hos mitt livs stora kärlek, eller vakna upp till ännu en dag med dom vackraste små killar som någonsin skapats. 💖
 
Familj, släkt och vänner tack för att ni gör mitt liv värt att leva ni är bäst 💖
 
Visst har sista tiden varit extra tung, visst har jag sett ljus i tunneln som sen visat sig varit ett skenande tåg.
Men jag vet att vi är på rätt väg och jag känner att nästa gång vi ser ljuset är denna jobbiga resa över! 💖
 
Tyvärr vet jag att det kommer fler resor med höga berg och djupa dalar. .
 
För mitt i all kärlek och lycka bor ju mitt livs största fiende Det väsen jag föraktar mer än allt här i livet..
 
Han har bosatt sig i min kropp och jag vet att han är där för att stanna..
Jag kan varken höja hyran eller vräka fanskapet , men jag kan slåss och kämpa imot med all min kraft.
 
Jag  lär mig allt mer och mer att hantera denna demon, känner igen hans mönster!!
När han går till attack är jag redo att slå tillbaka, jag förvarar mitt heligaste vapen i djupet av mitt hjärta 💟
 
Mitt allra dyraste vapen är kärlek och med det kommer man långt!
Att älska och att älskas är en rikedom som är värd mer än allt guld i världen, och det besitter en styrka som kan flytta berg..
 
För att krossa mig måste han gå igenom kärleken till min familj och jag svär att det kan ingen på denna jord göra inte ens du din jävel !! 
 
Jag är väl medveten om att jag aldrig kommer slippa dig helt !!
Men jag svär jag kommer göra allt för att krossa dig och göra ditt liv i min kropp till en kamp som omöjligt kommer att vinnas av någon annan än mig 💖
 
Du är min oinbjudna gäst och den grymmaste hyresgäst man kan skåda
Du är djävulen men jag är ännu värre 
 
 

Kommentarer:

1 Victoria, Eddie & Milton! :

Vi älskar dig!

Svar: Desamma fina ni 💖
zandra Mavica ryttersson

2 mimmi :

<3

Svar: 💖 kramar
zandra Mavica ryttersson

3 Carina Holmblad Batt:

Du skriver sa himla bra,kunde bli forfattare.Ja har svart att formulera en rad pa ett vykort.Du skriver sa man kanner det anda in i hjartat.Kram

Svar: Ååå tack 💖Vet knappt vad jag skriver igentligen..
Bara känslor översatta till ord ! Kram
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: