Kreativ kaos 👍

Oj vilken dag 
 
Idag har jag fÄtt sÄ mycket gjort !! 
 
# Sjukgymnast med Benji
# Pw i snön med Dio
# Möte
# Fixat klart alla papper till försÀkringen
# Lagt in alla rÀkningar
# Storhandlat 
# Och massa nyttigt och prettoaktigt 👍
 
Wiooo Àlskar att orka, Àlskar att se hur jag sakta tar
mig nÀrmare mÄlet!!
 
Just nu Àr mitt mÄl att klara av Ànnu en vecka och alla dess Ätagande och diverse möten..
 
Det finns just nu massa saker jag strider och kÀmpar för, som ni alla vet sÄ gör jag inget halvhjÀrtat sÄ  nÀr dagen nÄtt sitt slut kÀnner jag mig oftast som en urkramad  disktrasa..
 
Just nu ligger jag hÀr pÄ golvet " jag ser mig helst som en rosa disktrasa" urkramad och lÀtt sliten med en unken doft som blandas med en toutch av yes!!
 
Haha blĂ€ jag vill inte vara en gammal disktrasa inte ens en rosa 😙
 
Nöjd och glad Àr jag iallafall? mest lÀttad tror jag ..
Idag nÀr jag kom hem sÄ lÄg det ett stort kuvert och vÀntade
 
Direkt intog jag försvarsstÀllning mot det lilla brevet, tog hotfullt upp det och utalade en mÀngd svordommar..
Var sÄ jÀvla rÀdd att det var ett negativt besked sÄ jag ville vÀl pÄ nÄtt sÀtt bereda mig pÄ allt !
 
Efter diverse vÄld rev jag upp brevet!!
Det var som en sten lÀttade frÄn hjÀrtat, jag hade vunnit Àven denna kampen.. 
Skit pĂ„ er alla som inte trodde pĂ„ mig 👊
 
Jag fick dock lite Ängest för att jag hotat och svurit Ät det söta lilla brevet sÄ jag typ pussade ihjÀl det. .
Det ganska var lite osmart för jag ska nÀmligen vidarebefordra det till Ànnu en myndighet..
 
Jaja lite lÀppglans mÀrken med rosa glitter har vÀl ingen dött av, riktigt snyggt faktiskt
Och vanilj luktar det ocksÄ !!
Ă…Ă„Ă„Ă„ ett riktigt kĂ€rleksbrev 💖💖
 
Mötet jag var pÄ idag gick ocksÄ bra, jag kÀnner mig relativt trygg med allt som ska hÀnda.
Dock Àr jag fortfarande skitskraj för att inte hÄlla, inte klara pressen.
 Jag mÄste tro pÄ mig sjÀlv, annars kan jag ju inte rÀkna med att nÄn annan ska göra det !
 
VĂ€gen tillbaka till arbetslivet efter tre Ă„rs sjukskrivning!
 
Ni kommer fĂ„ följa mig hĂ€r pĂ„ bloggen nĂ€r jag sakta men förhoppningsvis sĂ€kert reser mig igen, just nu Ă€r allt sĂ„ nytt sĂ„ jag delar med mig med er nĂ€r allt smĂ€lt in hos mig  💖
 
         Fight for your right !!
 
 
 

Kommentarer:

1 Cecilia Hrntunen:

KÀnner ju inte dig sÄ bra.Vi har ju bara trÀffats en gÄng,pÄ Sofies student i sommras.Det va jÀtteskoj.Vill bara önska dig lycka till med allt,kram <3

Svar: Tack sötaste du 💖KĂ€nns faktiskt som vi kĂ€nner varandra
lite Ă€ndĂ„ 😚 kraam
zandra Mavica ryttersson

2 Cecilia Hrntunen:

KÀnner ju inte dig sÄ bra.Vi har ju bara trÀffats en gÄng,pÄ Sofies student i sommras.Det va jÀtteskoj.Vill bara önska dig lycka till med allt,kram <3

Kommentera hÀr: