Hjärna ur funktion 😵

Nu har det brunnit i huvudet !!
 
Alltså den här veckan har varit crazy like hell !!
Möten och besök har avlöst varandra,  så igår kopplades min hjärna ur!!
 
På riktigt den lixom slutade fungerade, tror fan det rök pm den också..
Kortslutning!!
Måste ha räknat fel på milen när jag tankade upp hjärnan i början på veckan.
 
Shit happens lixom !!
 
Haha när jag kommer till den punkten jag känner att allt blir för mycket, brukar jag istället haka upp mig över småsaker..
 
Det är säkert nått skydd jag omedvetet tar till!!
 
Som igår när jag och Rille stod i kö på affären..
Helt plötsligt kom jag på att mitt doftblock var slut på toaletten så jag sprang iväg för att hämta ett nytt i hyllan " vaniljlukt"
 
När jag kom fram till hyllan och insåg att vaniljlukten var slut,  ville jag fan börja gråta
Jag fick hålla mig för att inte riva ner hela hyllan och stampa sönder alla jävla äckel lukter som fanns kvar..
 
Haha snacka om att doftblocken helt oprovocerat fick ut för att jag mådde dåligt av andra saker, jag menar vem fan bryter ihop för en sån sak " igentligen "
 
Väl tillbaka i kön hos Richard så var ältandet ett faktum!
 
Fattar du att vi typ ska få ha rosdoft i hela jävla
toaletten??
Jag vill fan att det ska lukta vanilj!!!
Åååå kommer aldrig kunna skita när det luktar rosor,jag ska skitstrejka till vaniljlukten kommer hem 😟
 
Richard som vet den rätta anledningen till varför jag var upprörd klappade mig på kinden och gav mig en "allt kommer bli bra" blick 
Kassörskan hon stirrade på oss i smyg och undrade nog var det var som gick fel när gud skapade mig !!
 
Haha ja det undrar jag fan själv ibland !
 
Jaja när hjärnan väl är urkopplad passar jag på att ta helg!!
 
Piiiiiiip
Zandra hjärna kan inte nås just nu men försök igen på måndag!
Vid livshotande problem ring istället 1177 
Piiiiiiip
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Känns som hela don blogg handlar om mig och mitt liv😕

Så vet hur tufft du har de ibland!!

Svar: Känns skönt att höra att man inte är ensamma, men tråkigt att du har det jobbigt💖Be strong 💖 kram
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: