Försovning och KBT 👍

Shit pommfritt klockan Àr halv nio och grabbarna började skolan tio över Ätta,, vad hÀnde lixom ??
JÀvla kbt behandling som gör att mitt enorma kontroll behov minskar för varge dag, blir snart en jÀvla slarver !! Bra eller anus ?? Min familj och mina vÀnner brukar sÀga Zandra sluta planera allt det blir som det blir !!
Hmhm lĂ€tt för dom att sĂ€ga, för om inte jag planerar allt o minsta detalj , skriver hundratjugo to do listor om dagen dĂ„ blir det KAOS... Jaja iallafall sĂ„ Ă€r ungarna ivĂ€gskickade och jag sitter hĂ€r och skriver medans fingrarna darrar som fan efter en kanna kaffe !! Hundra liter kaffe och varannan proviva sitter som en jĂ€vla smĂ€ck nĂ€r man har kaos sĂ„ hĂ€r pĂ„ morgon kvisten haha...Ska snart ivĂ€g till VĂ€sterĂ„s med morfar men först mĂ„ste jag fixa mig, gĂ„ ut med hunden, bĂ€dda sĂ€ngarna och sĂ„nt skit, men jag ligger i min leoparddress och dricker kaffe/ proviva drinkar !! VadĂ„ slarvig ?? Jag Ă€r jĂ€vligt duktig ska jag sĂ€ga, trotsar mitt kontrollbehov och bryter gamla tvĂ„ngrutiner för fulla muggar !! Min psykolog kommer bli sĂ„ stolt att jag gör min hemlĂ€xa👍 Och jag mĂ„r sĂ„ jĂ€vla bra ocksĂ„ som inte gör nĂ„got fel haha nĂ€r grabbarnas lĂ€rare ifrĂ„gasĂ€tter varför ungarna kom försent sĂ„ sĂ€ger jag bara hallĂ„ vi pratar terapi hĂ€r !!! NĂ€r Ricke undrar varför hemmet ser ut som det varit tredje vĂ€rldskriget sĂ„ sĂ€ger jag att mitt kontrollbehov har minskat drastiskt! ! Kontentan av denna morgon blir alltsĂ„ att har lyckats med senaste mĂ„nadens terapi ... Vi vĂ€nder negativa hĂ€ndelser till positiva...Puss pĂ„ er

Kommentera hÀr: