Dödlig kärlek 💖

Jag vet att jag kan verka kall ibland älskling..
 
Eftersom jag valt att börja blogga igen, så vill jag förklara varför jag helt plötsligt slutade skriva förra gången!!
 
Många av er skrev till mig " privat" och undrade varför Jag helt plötsligt slutade, ni hade följt min resa genom höga berg och djupa dalar Så klart ni undrade, tog resan slut här ? varför vart det tyst ?
 
Ja vägen tog slut, jag kom fram till en stor avgrund ett svart hål..
Jag föll handlöst, jag dog, mitt hjärta brast all sorg, ilska och kärlek jag förut kunnat skriva om, alla stormande känslor försvann..
 
Flera gånger kände jag förtvivlat om hjärtat satt kvar, sökte efter en känsla bra eller dålig svart eller vit...
 
Jag förlorade så mycket under så kort tid, jag kunde inte hantera det, så jag valde istället att känslomässigt dö !!!
 
Sakta men säkert tog jag mig upp, jag fungerade jag byggde sakta men säkert upp mig själv igen bit för bit Min skapelse av mitt nya jag var noga planerad jag skissade på ritningen dag som natt inget fick bli fel
 
Dagar vart till veckor och veckor blev till månader!! Mitt nya jag tog form och jag är starkare än någonsin 👊
 
Priset jag fick betala för att födas på nytt var dyrt !!
 
Jag valde att bli osårbar, jag fyllde upp en liten del av mitt hjärta med värme och kärlek men valde att frysa ner den största delen till den dag jag var redo att konfrontera mina känslor!!
 
I dag över ett år senare, har fortfarande inte all is smält. Ibland är jag så kall att det skrämmer mig..
 
Tro mig jag är fortfarande full av känslor, men rädslan inför att bli sårbar är fortfarande allt för skrämmande !!
 
Älskling min Richard jag förstår så väl varför du gick den där dagen för fjorton månader sen, jag vet att du dog inombords lite för varge dag.
 
Det var jag som dödade dig!!
 
Idag är du hemma igen, hemma hos din fru. Du kunde inte leva med mig men känslan att leva utan mig var ännu mera outhärdlig
 
Jag vet att du älskar mig, det har du alltid gjort! Jag älskar dig min fina, så otroligt mycket 💖 Du bär mig när jag inte orkar gå, du finns där under alla nätter av ångest och sömnlöshet!
Jag vet baby jag vet.
 
Jag kommer släppa garden helt en dag, snart väldigt snart. Du finns i mitt hjärta varge sekund är fortfarande bara så rädd!!
 
Tänk om du inte orkar, tänk om jag dödar dig igen, tänk om du lämnar mig ?
 
Jag är kall för att min kärlek kan döda dig 💖
 
Will always love you !!
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Åh vad vackert skrivet..du är så fin zandra

Svar: Tack fina du dina ord värmer 💖
zandra Mavica ryttersson

2 Freddan:

Fina fina Zandra, jag mår f-n dåligt när jag förstår hur jävla dåligt du har mått (mår). Men ni är menade för varandra i nöd och lust. Och ibland är nöden f-n så mycket längre än den borde! Styrke tankar till er båda.
Kramar i mängder från " en vän från förr" ♡

Svar: Sötaste du va glad jag blir av dina ord !!I nöd och lust tills döden skiljer oss åt ,ger inte
upp ♥♥ Kramar
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: