Djupa samtal 👍

Hej fina 😊 En sak som jag gör vĂ€ldigt ofta, Ă€r att jag sĂ€tter mig ner och har djupa och vilda diskussioner med mig sjĂ€lv!!
 
Haha lugna nu det Àr ju inte sÄ att jag pratar högt nere pÄ byn! JÀvla vilken syn va ??
TÀnk om ni ser mig nere pÄ Ica helt galen. StÄr dÀr och tjafsar med mig sjÀlv om vad det ska bli till middag eller om det Àr ok att köpa godis pÄ en tisdag !!
 
Nej jag menar mera att man rannsakar sig sjÀlv, verkligen försöka fÄ huvudet och kroppen att vilja samma sak, eller ÄtminstÄnde gÄ halva vÀgen var!
 
Ett exempel Àr ju om du bestÀmt dig för att trÀna just den hÀr dagen, men nÀr du vaknar upp Àr du inte alls i form och din kropp skriker efter en vilodag.
Huvudet sÀger faaan jag har ju bestÀmt mig för att köra rygg pÄ gymmet idag!!
Kroppen sÀger faaan jag har ont överallt !!
 
DĂ€r krĂ€vs ett samtal dĂ€r kroppen och huvudet fĂ„r komma till nĂ„gon bra slutsats 💡
Är huvudet dumt fĂ„r kroppen lida sĂ€ger man ju!!
 
DĂ€rför mina vĂ€nner prata med dig sjĂ€lv, gĂ„r samtalet lite trögt sĂ„ ta det över ett glas vin 👍

Kommentarer:

1 Kaisu:

Ibland kan man koppla bort hjÀrnan och lÄta kroppen bestÀmma... SÀger kroppen att den behöver vila Àr det sÀkert ok att lyssna nÄgon gÄng dÄ och fÄ :) Kul att du Äter bloggar igen. Kram pÄ dig BÀsta Zandra

Svar: Va kul att du lĂ€ser min blogg igen 😚Ja ibland mĂ„ste man det och det var sĂ„
Skönt och vÀlbehövligt!! Kramar till dig
fina du 💖
zandra Mavica ryttersson

Kommentera hÀr: