Baby steps !!

Min stora lilla kille 💖
Vad livet brÄkar med dig just nu min fjÀrilvinge

Kom nyss frÄn sjukgymnasten, och Benjamins axel
mÄr verkligen inga vidare nu..
Muskeln behöver nu vila innan dom kan fortsÀtta, sÄ
förtillfÀllet Àr han tejpad!!

Baby steps baby steps !!! Ett djupt andetag och sÄ kör
vi pĂ„ igen 💖

GÄrdagens vila var sÄ behövlig !
Jag laddade mitt batteri och fyllde pÄ med olja sÄ att
allt ska gĂ„ sĂ„ smidigt 💕

Jag tankade Àven upp en halv tank, sÄ det rÀcker nÄgra dagar..
En hel tank skulle jag aldrig vÄga fylla, min bensin Àr sÄ dyrbar och mÄste fördelas varsamt under mina veckor!!

Snart ska jag ladda om för Ànnu ett möte, denna gÄng handlar mötet om mig!
Jag vet att jag snart mÄste ta ett beslut, kan inte lÀngre skjuta upp det oundvikliga...

Vem Àr jag idag ?
Vart stÄr jag ?
Vad vill jag ?

Det Àr dax att kasta sig ur i vÀrlden nu Zandra, din skyddade borg börjar bli för liten, syret tar snart slut och det blir allt svÄrare att andas !!

VĂ„ga vinn satsa eller försvinn 👍

Skriver mer om mötet och lovar att ni ska fĂ„ följa med pĂ„ min resa tillbaks till det det verkliga livet 💖



Kommentarer:

1 mimmi :

<3

Svar: 💟💟💟 tillbaka
zandra Mavica ryttersson

2 mimmi :

<3

Kommentera hÀr: