Älskade barn 💖

Hej fina ni 👍😚
 
Lördagen började med boxning och mini Manne gick upp och vann sin match, min lilla tuffing han har jämt så jävla höga krav på sig själv, blir så orolig ibland..
 
Om Manne inte har alla rätt på proven eller om han 
inte känner sig nöjd efter en match blir han så besviken
hans vackra blå ögon fylls av tårar, och den fräkniga lilla kinden blir alldeles fuktig..
 
Min fina lilla bebis jag hoppas verkligen han kommer 
släppa de höga kraven och inse vilken guldklimp han är, min älskade unge  💟
 
Benjamin min lilla fjärilvinge fick bryta sin match på grund av sin skada i axeln, dagen tillbringades på akuten, där man konstatera att det är muskeln som är skadad.
 
Ingen mer boxning vart domen !!
 
Jävla skit fan va orättvist hur mycket ska en tretton årig kille orka, det händer för mycket tar aldrig slut !!
Så fort han reser sig så händer något nytt, mitt barn min älskade fjäril dina vingar är för tunga 💟
 

Kommentera här: