Skynda dig och lev

Tillbaka till livet, uppstigen från det mörker som omslutit min kropp i några dagar..
 
Ännu en kamp jag gick segrande ur, jag vet att min lilla djävul där inne är rasande nu, han hade velat skada mera hålla kvar mig längre. 
Hans mål är ett evigt mörker ett evigt lidande!!
 
Varge strimma ljus varge litet leende skär som knivar i hans svarta hjärta
Varge gång jag kravlar mig mot dörren och kämpar mig ut i ljuset,  så dör hans svarta själ lite för varge gång
 
Min objudna hyresgäst om du visste hur mycket jag skulle vilja vräka dig. ..
 
Imorse när jag vaknade sa jag till mig själv!!
 
Det är över för denna gång, res på dig och fortsätt leva ditt liv. 
Solen skiner , jag hör hur den ropar på dig!
 
Upp med persiennerna, släng upp alla fönster på vid gavel
Släng av dig de smutsiga kläderna som du burit natt som dag i flera dagar..
 
Jag river ur mina sängkläder, dom doftar ångest och mörka minnen från mina föregående nätter
 
Duschar, skrubbar mig hårt och länge, använder mycket schampo och tvål,, bort bort du ska bort  !!
 
Känner mig smutsig, våldtagen och förnedrad..
Du syns inte, därför finns du inte!!
 
Hur kan du straffa nått som inte existerar? 
Nått man inte ser eller kan ta på !
 
Det kan du inte, därför straffar du dig själv istället  
 
STOPP TYST SLUTA HÅLLKÄFTEN  !!
 
Dom där orden skrek jag till mig själv nyss
Dax att slänga offerkoftan nu Zandra, dra mig nått sexigt istället ..
Måste skynda mig och leva, skratta och njuta !
 
Men måste även komma ihåg att inte flyga för högt, ju högre du flyger desto hårdare faller du 💖
 
                 Massor av kärlek till er !!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Veronica :

Puss och kram bästa du <3

Svar: Pussar tillbaka 💕💕💕
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: