Kick ass 👍

Halloj nu e jag back on tack 😊
 
Det var ju ett tag sen jag besökte min lilla blogg !
 
Ärligt talat har jag ingen direkt ursĂ€kt till varför jag inte bloggat Jag har varken varit hög eller lĂ„g , bara rĂ€tt vanlig om jag nu kan uttrycka det sĂ„!!
 
HJÄLP !!
 
Har jag gÄtt och blivit en Svensson ?
Har jag gÄr runt och levt mitt liv i en grÄ jÀvla nyans den senaste veckan ?
 
Haha coolt ! Jaja nÄn gÄng ska vÀl vara den första!
Men fan va svÄrt det blir att skriva om nÄtt som  inte finns eller har funnits " Iallafall i mitt liv "
 
GrÄtt grÄtt grÄtt !!
 
Jag leker med ordet, sÀger det gÄng pÄ gÄng, smakar pÄ det
 
Svart eller vitt !
 
Det Àr mitt liv !!
FĂ€rger som jag lever med, min vardag helt enkelt. .
Jag har lÀrt mig att leva svartvitt !
Det som förr skrÀmde mig har nu blivit min trygghet Jag vÀlkomnar min vita sida med öppna armar, tar tillvara pÄ ljuset och kÀnslan att vara fri, lycklig och helt jÀvla underbar. .
Men med tiden har jag Àven lÀrt mig att acceptera den svarta sidan
Mörkret Àr inte lÀngre sÄ svÄrt att hantera.
Det som förr fick mig att ligga och skaka av Ängest och uppgivenhet ger jag nu istÀllet en strid som jag allt oftare gÄr som segrare ur
 
Nytt mÄl !!
 
Okej sÄ fÄr det bli
Eftersom den dÀr grÄa nyansen har börjat hÀrja loss i min kropp sÄ fÄr vi vÀl helt enkelt lÀra kÀnna varandra
 
 
- Hej jag heter Zandra
- Hej jag heter GrÄ
- Ska vi ta en fika ?
- Okej 😊
 
Ha en fortsatt bra fredag nu mina vĂ€nner nu ska jag ta ett snack med min nya vĂ€n 😊
 
Undrar om den grĂ„ nyansen vill lĂ€ra kĂ€nna mig trots att jag varken har eccoskor, jobbar delad tur, eller klĂ€r mina barn i polarn och pyret 😉
 
Förutfattade meningar ?? Svar: JA
Skitskraj ? Svar: SOM FAN
 
Att det okĂ€nda skrĂ€mmer oss Ă€r ingen nyhet men rĂ€dslor Ă€r till för att övervinna 👍
 
               Just jaaaaa 😊
 
MÄste fan inflika att den dÀr Zandra Mavica har vart sÄ jÀvligt kreativ idag
 
Löst problem som tagit grymt onödig kraft och energi hos mig!
 
Jag vaknade upp i morse och sa till mig sjÀlv
 
- Zandra gör det du Àr bÀst pÄ " PRATA"
 
Jag satt mig ner och ringde runt till tio olika stÀllen
Efter ett par timmar med örat fastklistrat i telefonen, fanns inte ett spÄr av de tidigare "problemen"
 
MÄste dock inflika att det inte bara var pÄ grund av mig som allt löste sig till det bÀsta
Av de tio personerna som jag ringde till, sĂ„ var samtliga tillmötesgĂ„ende och helt fucking amazing att ha och göra med 💜
 
                       Änglar finns 😇
 

Kommentera hÀr: