High five Zandra 👋

Halloj !!
 
Sitter mÀtt som en plÀtt i soffan " kÀnns som jag typ jÀser " 
I gĂ„r var vi pĂ„ afterwork sĂ„ jĂ€vla kul 👍
 
       Tack mina fina tjejer 💖
 
Drack vin och dansade till all musik frÄn hÄrdrock till twist...
 
AssÄ jag tvistade som galning igÄr eller rÀttare sakt jag tror jag tvistade. 
Vred höfterna i nÄn jÀvla vinkel sÄ det kÀndes som jag skulle gÄ av pÄ mitten sen shakade jag loss med den lilla rumpa jag har ! Crazy haha
 
Vi trĂ€ffade störtsköna mĂ€nniskor jag blev typ kĂ€r i alla och ville att vi skulle vara en stor lycklig familj 😊
Vi fixade lÄngbord och vips hade vi vÄrat egna lilla allsÄng pÄ skantzen! !
 
Jag var glad och hög pĂ„ livet och ville alla vĂ€l 💖
 
Njaaa nÀstan alla !!
 
TrÀffade en tjej och började prata om Marilyn Monroe eftersom det visade sig att hon ocksÄ Àlskade henne,  blev lite djupa och började diskutera Marilyns psykiska tillstÄnd. 
 
Helt plötsligt dök det upp en tjej och började spy ur sig att alla med psykiska diagnoser borde bo pÄ lÄst boende och hur hemska sÄna mÀnniskor var !
 
Som ni vet har jag tre diagnoser
 
I stort sett sÄ kÀndes det som tjejen slog mig rakt i ansiktet och sen spottade pÄ mig ..
 
Jag rÀknade till tio och bad henne sedan hÄlla sin kÀft stÀngd resten av kvÀllen samt hÄlla sig jÀvligt lÄngt ifrÄn mig..
 
Zandra man slÄss inte nÀr man Àr trettiosju Är och tvÄbarns mor sa jag till mig sjÀlv..
 
Men Àrlighet har jag lovat er mina vÀnner och Àrlighet ska ni fÄ!!
 
Hade hon öppnat sin mun en gÄng till hade hon Äkt pÄ en fet jÀvla smÀll som hon sent skulle glömma
 
Jag hade mÄtt sÄ dÄligt efterÄt det vet jag, men dummare mÀnniska har jag aldrig trÀffat ..
 
High five till mig som inte boxades 👍
 
Fast igentligen 💡
 
Hörde att tjej berÀttat för en av mina kompisar hur mycket hon hatade mig och att jag var en fjortis i en vuxens kropp !!
 
Fjortisar gör vĂ€l dumma grejer ibland och hej jag Ă€r visst en 😄
 
Haha eftersom jag inte kÀnde igen tjejen som tydligen hatade mig sÄ snokade jag upp henne pÄ fb!
 
FörstĂ„r att hon hatar mig 😎
 
Men om du vill kan vi bli vÀnner sÄ kan jag hjÀlpa dig till ett sundare liv!
Kanske lite bÀttre matvaror och motion skulle göra dig till en lyckligare och mindre hatfull kvinna !!
 
Ps:
Jag hatar inte dig iallafall jag visste inte ens att du existera!!  haha snap 👊👐
 
Detta inlĂ€gg var en mix av glĂ€dje och ilska och det Ă€r ju lite sĂ„ jag funkar 💖
 
 
👍
 

Kommentarer:

1 Victoria:

Fjoooortis ;)) hahaha!!! Du har ju inte en aning om vem hon Àr men hon Àr miss proppmÀtt!!! :D

Svar: Haha det finns det inga tvivel om 😜 puss
zandra Mavica ryttersson

Kommentera hÀr: