Djupfryst död och begraven !

Japp så är det !!
 
Jag fryser ihjäl och det är fanimej blodigt allvar den här gången !!
 
 
Jaja jag har läst sagan " vargen kommer " Den lilla fåraherden var grymt uttråkad så han ropade gång på gång Vargen kommer vargen kommer HJÄLP !!
 
 
Alla männen från byn kom springandes för att rädda fåren men upptäckte ilsket att det inte fanns någon varg, utan att den lilla fåraherden lurat dom..
 
Några timmar senare dök den elaka vargen upp på riktigt och herdepojken ropade i panik Vargen kommer vargen kommer
Männen från byn tittade på varandra och skakade på huvudet, om tänkte minsan inte bli lurade ännu en gång.. Så vargen slaktade alla fåren och säkert herden med !
 
Haha okej då jag fryser väl inte direkt ihjäl, men det är kallt som satan och så har jag nog lite köldskador här och där på min kropp.
Att frysa ihjäl är nog ingen bra död, alltså inget sätt är väl bra men om man måste välja !!
 
Det här blev fan flummigt jag lägger ner annars blir det tvångströja och munkavel....
 
Jag tänker lägga mig i ett varmt bad och drömma mig bort till en solig strand, plocka fram lite minnen från förra sommarens resa..
Jag ska dränka in mig i kokosolja, hälla massa salt i badkaret och lyssna på havsbrus i min mobil..
 
Undra om grabbarna vill leka kameler ?
Och Richard kan få vara försäljare som går runt badkaret och skriker " mycket billigt only for you my friend "    
 
                           
 
                          Jaaaa den leken vill jag leka nu !!
 
 
 

Kommentarer:

1 mimmi :

Du är rolig du Zandra. Kram <3

2 mimmi :

Du är rolig du Zandra. Kram <3

Svar: Haha och djupfryst 😍😍 kramiz
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: