Det går fort i svängarna ;)

Vad fan hände ?

Alltså jag satt i soffan och mös under min läckra zebrafilt, kände mig skumt lugn och harmonisk..

Tänkte i mitt stilla sinne att jag är en jävel på att slappna av, rentav menlös,typ apatisk.

Hjäääälp jag blir en soffpotatis och livet bara rusar iväg där utanför, fram med to do listan och börja pricka av !!

What the fuck Zandra skärp dig !

Haha ja så där brukar det bli när jag planerat för en lugn stund..

Alltså igentligen hade inget val lixom
Katja min blonda lilla vän ringde och lät som en jävla kapten

- Uppställning utanför om 15 min
- Aj aj kapten

Två mil senare var min slappardag ett minne blått och det lugn som jag försökt framkalla i min skalle var istället utbytt mot en helt galen kick... 

Jag ville springa till månen och tillbaka sen volta ner för niagrafallet, samtiigt som jag halsade bubbel och skaka de rumpan till stans jävla åttiotals dänga ;) whoop whop

Haha det blir ju inte alltid som man vill !

Istället blev det rengöring av toaletter, kändes rätt glamoröst faktiskt

Blandningen av mina leopardtights och en flaska klorin blev lite party 

Sen blev det mys med fasters docka, hon e så jävla grym den ungen jag ska lära henne allt jag kan,du och jag Lilja i våra leopardbrallor och pälsar 

( Veronika jag vet att du läser haha )

Sen rockade jag ner på gymmet och gick lös!

Fan man måste ju passa på medans man är över ytan lixom..

Skrämmande igentligen att under alla ljusa dagar ligger en rädsla i att mörkret kan ta över kroppen vilken jävla minut som helst 

Carpe diem mina vänner 

Ne nu ska jag joina mina underbaraste killar som ligger i lasagnekoma i soffan, min lasagne äger stort ska ni veta kom och smaka vet jag 

Lets have a party !!

Eller nääää vi skiter i det i kväll my friends 

 

                                        SWEETDREAMS

Kommentarer:

1 Veronica :

Klart jag läser ;) varje inlägg. Puss på dig bästa svägerska och faster <3

Svar: Trognaste läsaren 😍 puss
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: