Bra där Zandra 👍

Så där slö och gnällig som bara jag kan !
 
I morse när jag vaknade var jag så jävla peppad på ett gympass
 
High on life sprang jag omkring i mina träningskläder och gjorde lite småkickar i luften samtidigt som jag då och då tog mig en slurp ur min smothie 
 
Jag speglade mig ett par hundra gånger och konstatera de att jag nog är jävligt läcker ändå..
 
                PANG!!
 
Det slog  plötsligt slint uppe i skallen och känslan av att älska livet byttes ut mot en jävla skit känsla. .
 
Jag ska fan inte träna idag sa jag till mig själv
Jag är ju sjuk lixom, migrän så in i helvete och
as ont i magen😝
 
I hallen där jag alldeles nyss sprungit omkring och
småkickat i luften
Gick jag nu omkring med hasande steg och gnällde
högt för mig själv.
 
Gick fram till spegeln och konstaterade att jag var 
skitful rentav äckligast i hela världen 
 
Jag satt där framför spegeln en stund och försökte
komma på hundra anledningar till att inte träna 
 
Funderade en stund på att leka avsvimmad när 
Richard kom hem
Eller varför inte spruta ner hela mig med ketchup
och säga att jag ramlat 
 
När jag satt där och smidde planer började jag 
plötsligt garva åt mig själv
 
Vafan händer lixom ?
Jag reste mig upp med ett ryck och bestämde mig för att nonchalera min negativa gnällsida 
 
Träningen gick som en dans och nu är jag så jävla glad att jag inte fejkade skador och stannade hemma och gnällde 😊
 
                   Go Zandra whoop whoop 👍
 
 
 

Kommentarer:

1 Natacha:

Fin blogg! Hoppas du får en fin helg :)
har du tid över kolla in hos mig en sväng,om du har lust.

Svar: Tack så jättemycket 😊Självklart ska jag kika in till dig
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: