Ett rent helvete !!

Alltså mina vänner HJÄLP MIG !!! Hej jag heter Zandra och jag är beroende !!! Hej Zandra ( ni andra i kör ). Som ni vet finns det ju ett talesätt som heter. Hellre lite skit i hörnet än ett rent helvet ! Jaa självklart är det väl så, men skit i hörnen ger mig ett rent helvete, disk på bänken ger mig panik och all jävla katt och hundhår dödar mig. Ni som känner mig, vet att jag alltid går med en putstrasa i högsta hugg, alltid beredd att torka om ni smular ner, eller om ni råkar spilla..Haha låter ju hemskt när jag tänker på det ( stackars mina gäster ) hur vågar ni ens fika hos Zandra ala städhitler.. Vet ni att jag kan bryta ihop om Richard eller någon av ungarna har bäddat sängerna, jag visar det inte men gudarna ska veta att jag lider. Alltså !! Bäddar man en säng måååste man skaka underlakanen, puffa kuddarna och se till att allt är skrynkelfritt. Alla fattar väl att själva madrassen inte får sticka fram när man lagt på överkastet , fult fult fult!! Shit jag blir nästan upprörd INGEN rör min städning... Förstå mig rätt, jag gör inte allt själv.. Rille och grabbsen får göra grovarbetet, sen kommer mammsen och finputsar och gör om gör rätt... Jag bara älskar mina engångstrasor ( med äppeldoft ) jag dansar runt och putsar som en liten galning och det doftar rent och fräscht överallt, Vem behöver fredagsvin när det finns äppeltrasor lixom ;) Zandras talesätt !! Huset rent = hjärnan ren !!Nu ska vi dra till ishallen och jag har fått order att ta av min rosa och leopard färgade mysdress, så jag ska väl slänga på mig nått prettoliknande och ge mig av.. Tjingeling ( Shit det där lät asfjantigt, tjingeling lixom vafan är det för ord ) Haha Tjingeling, tjingeling, tjiiiiingeeeliiing :)

Kommentarer:

1 Carina holmblad:

Skrattar nar ja laser att du inte vill att nagon annan ska badda.Ja ar likadan,blir helstressad on vic rakar badda sangen.Da gor ja om den,mamma ar lika hon tror bara hon kan.Sa du kan tanka dej hon och ja tillsammans.Ja vill kontrollera allt har hemma,darfor sliter ja ihjal mej.Vill gora allt sjalv,sa ja far val skylla mej sjalv.Du skulle skriva en bok,du har talang.Kram

Svar: Haha det märks att vi är släkt ;) Att skriva en bok skulle vara underbart, den skulle nog ha flera tusen sidor :) har alltid svårt att avsluta.. Kraaam
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: