Stressobjektet !!

Hej :) kikar in en snabbis, har haft sjukt mycket att göra i dag och stissar som fan.. Fatta jag glömde bort min Katjas 30 års dag, hon ringde mig i morse och jag bara tjaa du jag har massor att göra ska in till stan, vi hörs senare typ.. Väl inne I västerås, där jag shoppade lite träningskläder till mina grabbar, kände jag att det var nått jag missat, slog upp FB och började ana oråd... Jorå katja fyller 30 och jag bara tvärdissade henne i morse... ÅNGEST !!! Ringde upp henne och sjöng en truddelutt, bjöd över henne på lite plocksallad från ICA och gav henne en stor bukett rosa blommor ( Presenten får hon på Lördag) Nej nu står rille och stampar i hallen, ska dra iväg och kötta lite på gymmet. Fick en överaskning av min syrra i morse föresten , berättar mera om det senare. Katja 30 år med ICA sallad ( Tanken som räknas )
Så god sallad med kräftstjärtar och annat gott
Till Gymmet whoop whoop ;)

Kommentera här: