Skit på dig snurriga Söndag !!

Halloj :)
Har ingen som helst lust att skriva just nu, är lite småsur och ganska gnällig för tillfället... Havregrynsgröten smakade klister i morse, och det fanns inge kaffe ( jag avskyr när jag inte kan äta en perfekt frukost) Sen är det ostädat här hemma oxå, så vi måste storstäda... Asså storstäda det gör man på Torsdagar.Men som endel av er kanske läste tidigare i veckan, vart det ett smärre kaos under min städning i Torsdags,vart lixom inte så bra om man säger så.. Så nu är det alltså dags att köra igång med trasan då.. Snurr i huvudet, rutiner som bryts !! Hm lika bra att ha Fredagsmys i kväll ochså då, eftersom allt bara är fel, vi kan snurra in oss i alla veckodagar, bara ligga där i mitten och kravla, inte veta ut eller in. Skicka i väg grabbarna till skolan på Söndagar, och köpa lördagsgodis på en Tisdag, och sen som grädden på moset kan vi ju supa oss fulla en måndag och stå och dra i de låsta dörrarna på BMB... JA det blir skit bra :)
Fyfaan vilken gnällkärring tänker ni säkert !! Haha japp det stämmer, tänker nog gnälla hela dagen idag, föresten tror jag ska slänga upp fönstret och skrika " SKIT PÅ DIG " till första människa som passerar, eller ochså så skiter jag i allt, snörar på mig mina träningskor och drar ut på en rejäl PW med hög 80 tals musik i öronen.. Den som lever får se. Det här inlägget blev snurrigt, men jag vill dela med mig av alla mina jag, och det här är ett av dom.. Kärlek till er <3

Kommentarer:

1 Lena :

Jag bor också i Hallstahammar och tycker du är stark som vågar lämna ut dig som du gör. Du skriver bra och intressant blogg, man vill veta mer om dig.
Hoppas du får en bra söndag trots att det blev snurrig .)

Svar: Hej Lena :) Tack så mycket för dina ord <3 Min söndag blir faktiskt bara bättre och bättre :) blir så glad när jag får komentarer här på bloggen, härligt att du uppskattar mina tankar och funderingar <3 kram
zandra Mavica ryttersson

2 Sandra:

Hej Zandra
Har nyss börjat läsa din blogg, fick mig ett gott skratt idag, inlägget var kul tycker jag ;)
Tycker du ska fortsätta vara du :) å ingen annan ❤

Svar: Tack gumman, det ska jag <3 Va roligt att du är inne och läser, jätte kul att du lämnade en kommentar, blir så glad :) Om du vill får du gärna dela bloggen på din fb sida :) kraam <3
zandra Mavica ryttersson

3 Marie:

Zandra, du är underbar!

Svar: Tack sötaste Marie, gud va glad jag blir <3 dela gärna min blogg på din fb sida :)
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: