Party och tacksamhet <3

Hej mina fina läsare, i dag har jag inte hunnit blogga något jag har umgåts med Manne och fixat iordning mig för galej.. Nu sitter jag iallafall här och smuttar på ett glas rose, känner mig faktiskt lite nervös,för att jag ska dricka ahlkohol, har bestämt mig för att ta det lugnt, men liter inte fullt på mig själv. En anledning till att jag loggade in här trots att mina vänner snart ringer på dörren är att jag vill tacka er läsare... Det har varit flera stycken som genom bloggen, facebook och andra sätt, tagit kontakt med mig, ni har sakt dom underbaraste saker man kan säga och ni har gjort mig så glad, tror inte ni förstår vad era ord / rader betyder för mig. Därför vill jag bara säga till er ( ni vet vilka ni är ) Tack för att ni finns <3 I morgon lovar jag er mycket fina bilder <3 sätter in en bild på mig som ett litet försmak ( tyvär fick jag inte med klänningen ) kraaaam och kärlek <3

Kommentera här: