Marilyn monroe

För mig är hon den vackraste kvinnan som någonsin levat, enda sen jag var mindre har jag alltid känt ett starkt band till Marilyn Monroe, hon är nog den enda " idol " jag någonsin haft. Många människor ifrågesätter mig, när dom ser hennes ansikte på tavlor, klockor, kuddar ja till och med tatuerad på min överarm, vad har hon gjort igentligen?? hon var ju bara en dum blondin. Det sårar mig när jag hör sånt, för ingen vet vad hon gick igenom. Hon stod där på scenen och glittrade trots det mörker som så ofta omslöt henne. Hon var ofta olycklig och nedstämd, men när hon log, kunde hon få en hel värld att smälta, Kvinnorna ville vara henne och männen ville ha henne. Efter att ha läst det mesta som finns om Marilyn, så är jag säker på att om hon levt idag, hade hon varit diagnoserad borderline / bipolär... Jag kan nästan känna inom mig hur hon mådde den natten/ morgonen då hon somnade in, hennes ångest som grävde sig allt djupare in i själen, men ochså rädslan för allt som fanns där ute i stjärnglansen. Visst fanns det många som ville tysta Marilyn, Kvinnor som såg svart av avundsjuka och män som var skräckslagna att deras affär med henne skulle uppdagas .Alla får ha sina egna teorier, för ingen kan veta helt säkert vad som hände tidigt på morgonen den 5 august 1962, det enda man vet  är att det som stoppade hennes hjärta var en överdos av barbiturater,ett läkemedel mot ångest och sömnproblem..   Döm ingen om du inte vandrat i hennes skor <3 KÄRLEK
Älskar bilden här nedanför, hon ser så lycklig och harmonisk ut

Kommentarer:

1 Anna:

Otroligt vacker kvinna,håller med dig Zandra.

Svar: Jaa visst är hon :)
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: