Listor och tändvätska :)

Godmorgon älsklingar :) Har sovit som en prinsessa inatt, dock med hälp av sömntabletter, så jag känner mig fortfarande lite småluddig i skallen. Sitter och dricker ett par liter kaffe och betalar räkningar... I dag ska jag bocka av lite på min kändislista tänkte jag. Ska dra ner och ta en solning kl elva, och sen in till västerås, så duktiga Sandra får fixa mina naglar ( bild senare idag ). Känner mig  kreativ idag, och har mycket som jag skulle vilja bocka av från min att göra lista. Huvudet har redan börjat snurra av alla tankar och ideer som dyker upp, vill så mycket, men vet att jag måste stoppa mig,  försöka ta en sak  i taget, annars dröjer det inte länge tills det blir krasch i hjärnan.. Du kan jämföra din hjärna med en överhättad bil, den ryker och skär sig, sen tar det tvärstopp, Nu menar jag inte att ni ska hälla i er en flaska kylarvätska eller nått, men stanna upp ett tag och försök att hämta andan en stund. Ett pra tips när man känner att man har mycket man vill hinna, med är att göra en lista, och sedan pricka av den varefter saken blivit gjord !!  Nu ska jag köra igång  Puss puss <2
  
 
                                                  ATT GÖRA LISTA / TISDAG 25/9
#  Betala räkningar
#  Ringa öronmotagningen ang tid
#  Ringa vårdcentralen
#  Ringa veterinären
#   Lunch med Pappa
#  Göra naglarna i västerås
#  Storhandla
# Sola
# Gymma
# Laga middag
 

Kommentera här: