Jag är hög nu !

Hej ni vackra !!
Vill bara tala om att jag mår så bra idag, det känns som jag dansar runt på små moln, och jag kan inte sluta le.
Dagar som denna vill jag ta hela världen i famn, jag vill springa fram till vilt främmanda människor på stan och ge dom en stor kram, jag vill ringa alla jag känner och tala om hur mycket jag älskar dom, Jag tror jag kan plocka ner alla stjärnorna på himlen och göra världen till en vackrare plats utan sorg och lidelse... Jag är hög nu !! inte på droger eller något liknande, jag är hög på livet, just här, just nu i denna stund..
Det är så här jag lever mina vänner jag svävar aldrig mittimellan som de flesta av er andra gör, så därför ska jag ta till vara på detta rus, njuta av känslan att må bra, att kunna andas utan den där klumpen i bröstet, att känna ro i själen och värme i hjärtat... Nu ska jag ge all min uppmärksamhet och kärlek till min underbara familj, för ingen vet hur morgondagen ser ut.... Njut och lev om du är vis, ditt liv går inte i repris..
                 KÄRLEK TILL ER <3
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Kram <3

Svar: <3
zandra

Kommentera här: