Dagen efter och Pretto chema !!

Godmorgon ni underbara eller morgon är det väl inte igentligen kl är ju snart halv ett... Richard åkte i väg tidigt i till örebro, vi har många boxare som går upp i ringen där i dag, så nu håller vi tummarna för hallsta boxningsklubb.. Benjamin är tyvärr ingen av dom som går match i dag han har varit dålig sen i Måndags., så han håller jag stenhårt kvar i sängen.. Men hjälp vad trött jag är " gäsp " sitter här och nickar till framför datan, och kan knappt öppna ögonen, känns som jag har stans bakfylla... Har du inte det då kanske ni tänker ?? Nej faktiskt inte, jag hade ett riktigt " pretto " mys igår med allt vad det innebar.
 
HÄR NEDAN FÖLJER LITE RÅD FÖR EN LYCKAD PRETTOFREDAG !!
 
 
# TACOS !! # Dill chips # Ostbågar # Dipp # Godis # levande ljus # cola till barnen # Öl till pappan ( helst smuggel från Tyskland ) # Ett glas rött till mamma ( eller en flaska ) dock bara cola till mig igår... # Två brända filmer från tankafetast, en familjefilm samt en skräckis när ungarna lagt sig....
 
Anledningen till att jag är så seg idag är att efter vårat mys igår, började alla i familjen droppa av in i sina sängar, en och en, tillslut satt jag där ensam..Hög av mitt maniska tillstånd, och en sådan fet kick av allt godis vi ätit... När jag til loch med hörde Trojs djupa snarkningar från hundsängen, kände jag hur paniken växte i kroppen... Jag slängde på en film ( omöjligt att koncentrera sig ) jag började göra lite avslappningsröreler som jag fått av min läkare ( började asgarva åt mig själv, och fick ett hållkäften från Mannes rum ). Efter en stund gav jag upp !! kl var väl runt halvtvå och jag var så pigg att jag lätt skulle kunna springa ett marathonlopp, jag bestämde mig för att ta mina sömntabletter ( FAAAAAN ) som jag kämpat för att bli av med det jävla beroendet, men men vad ska man göra om man inte har nått val. Att sova och sätta sin kropp, själ och hjärna i total vila är extremt viktigt, och eftersom jag är bibolär åt det hyperaktiva hållet ( altså jag är mera hög än jag är låg ) så är ibland sömntabletter min enda utväg... Så nu mina vänner vet ni varför jag ligger här i mitt bakfullsliknande tillstånd.. ( finns även svagare söm/ insomningstabletter som du inte känner av dan efter ) Nej in och ta en kall dusch och låta dagen börja, här kan man inte ligga som en slö hemmafru hela dagen och kika på såpoperor.. Ha en underbar Lördag och gör inget jag inte skulle gjort :)

Kommentarer:

1 majja:

Skön du är :)

Svar: Man försöker vara lite småskön ;)
zandra

Kommentera här: