Tack för ännu en dag i ljuset

Hej min fina <3 Vet ni vad ? I dag när jag vaknade var jag så säker på att min själ skulle vara mörk igen, att ångesten hade tagit min kropp i besittning.. Jag steg upp som i trans, ordnade frukost till barnen och skickade i väg dom, sen la mig ner för att sova bort det värsta av mörkret... När jag låg där kände jag inte mitt hjärta slå så där hemskt som det brukar göra när ångesten flyttat in, mina andetag var jämna och lugna och mina tankar ljusa och fina ( jag mådde fortfarande bra, jag mår bra ) .. Förtår ni va hemskt !! jag är så jävla inställd på at välkomna mörkret, att jag inte ens tillåter mig själv att känna efter, jag ger mig inte en ärlig chans, är så jävla inbiten i mitt sjuka mönster " efter glädje kommer sorg , efter ljuset kommer mörkret, alltid svart eller vitt !!! Men nu mina vänner spelade min själ mig ett gott spratt, jag kan fortfarande känna livsglädje trots att jag haft en helg där jag varit hög som ett hus, jag kan fortfarande dansa trots att jag dansat i timmar, när jag ler känner jag att även min själ ler, jag behöver ingen mask, jag behöver inte låtsas!!!! jag är fortfarande lycklig och levande.. Tar med glädje i mot ännu en ljus dag i mitt liv <3.. Helgen har vart grym, jag kan fortfarande känna hur jag ler, så mycket fina människor i ett och samma rum.. En tanke som slog mig under kvällen var!! har dessa människor alltid varit som dom är nu, så intressanta, vänliga och framförallt roliga !! innerst inne hoppas jag inte det, jag hoppas att dom utvecklats till dessa fina människor under de tjugo år som gått, för fan vad jag missat massa goa människor annars, bra för att jag skulle vara misstänksam och iskall under mina skolår.... Jaja aldrig försent att erkänna sina misstag. Nu är det iallafall slut på partaj för ett bra tag framöver kombinationen mellan medecinen och alkoholen blir som en jävla häxbrygd i kroppen, och eftersom jag inte gör nått normalt, betyder det ju även att mina festkvällar inte heller är normala.. Zandra dricker mest, dansar mest, sjunger mest och går och lägger sig sist !!! hmhm men hon har kul som satan i gatan oxå ;) Va sa du ??? om jag var 36 år ?? eeee nej inte när det är fest !! Nu mina sweethearts lyfter jag på hatten och säger tack och hej leverpastej, ska dra ut och rulla mig i löven och andas in lite höstluft <3 PEACE <3 # Bjuder på några normala partypics av Zandra 36 år :)

Kommentarer:

1 Lisa:

Funderade på samma sak. Hur kan alla vara så trevliga nu? Eller beror det på att jag för en gångs skull var trevlig? Ööööööh, orkar inte lägga ner mer tänk på det. Huvudsaken är att det var skitkul. Enda trista var att vi trodde att ni gick andra vägen annars hade ni shartat på er hela högen när vi låg å smög på er. Mooooohahahaha

Svar: Haha jaa inget att grunna över, huvudsaken var att vi hadde en toppenkväll :) Jag hade skitit ner mig om ni dykit på oss ;) Kraaaam på dig lisa :)
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: