Huvud VS kropp

Hej älsklingar :) I dag har jag haft min vägra vara sjuk dag, sida vid sida har jag och herr Ipren kämpat sedan klockan sju i morse... Måste säga att mitt psykiska jag är rätt nöjd med mig själv, skulle du därimot fråga min kropp, skulle den skrika ut sin Ilska.. Men mina vänner i dag lyssnade jag inte på den.. Med huvudvärken dunkande lik en trumma i min skalle begav jag mig till gymmet, och varenda vikt jag lyfte gjorde så trumman i mitt huvud dunkade allt aggresivaredär inne... Om det var dumt gjort av mig att träna trots att jag inte är frisk ?? Ja förmodligen, men nu är det så här att min psykiska hälsa skrek efter träning och i dag var mitt val att lyssna på den, Är huvudet dumt får kroppen lida helt enkelt. När jag kom hem drack jag stans äckligaste proteindrink, sprang in på toan där jag blev sittande en timme eller så ( detaljer uteblir tyvärr ). Efter en timme spenderad på toalett, och ytterligare en timme spenderad i min säng, är jag nu uppe på fötter igen.. Jag känner mig väldigt nöjd över mitt intensiva pass på gymmet , jag kan nästan se hur mina armar sväller hahaha.. Usch vad jag är envis, om man tänker efter !! jag kan inte ens acceptera att jag är sjuk.. Hmm nu fick jag ångest, stackars min lilla kropp vad den får utstå, jag måste göra nått snällt mot den , så den förlåter mitt egoistiska beteende.. Japp så får det bli !! jag tänker laga en mustig köttfärs och potatisgryta med lite varmt vitlöksbröd till, placera min kropp vid bordet, där det tindrar massa ljus och låta den sitta där och njuta och fyllas av energi från den varma grytan.. Shit pommfritt vad snäll jag kan vara ibland, tänk om alla kroppar hade en själ som min :) kraaaam
Nedan min blomma som dog efter 1 vecka!!! RIP

Kommentera här: