Saknar att känna !!

En dag en vecka eller en månad !! Jag vet inte och jag bryr mig inte .....  Och ni ska veta mina vänner att jag saknar det, saknar känslan av att känna, Hat, kärlek, oro, ångest, glädje !! vad som helst...
 Strunta i att lev, focusera istället på att överleva.. Andvänd din hjärna så att du slipper överanstränga ditt hjärta, planerar man sina dagar in i minsta detalj, så funkar det hyfsat.... Du måste le ibland för att omgivningen inte ska tro att du inte är där, skratta på det rätta stunderna, och focusera hundra procent på att verka intresserad och hängiven !! Men varför spela ett spel, tänker ni väl ?? va dig själv och visa att du mår dåligt, dom som finns runtomkring dig accepterar dig som du är annars är dom inte värda dig..... Mmmm så kan man tänka, och visst är det så !! men har man som jag varit nere i mörkret så länge, så blir man jävligt trött på sig själv när man alltid ska låta andra trippa på tå runt en och vara så jävla accepterande och försiktiga... Nej usch jag tänker spela glad och närvarande så länge jag orkar, inte bara för min egen skull utan mest för dom människor som lever runt omkring mig... Hur jävla kul är det igentligen och vakna upp bredvid en blek hålögd fru varenda morgon, död blick och så jävla tom och tråkig !!! Fyfaan stackars Richard, klart jag försöker med hela min kraft att ge honom den kärlek och respect han förtjänar trots att det kräver mera kraft än jag besitter i min lilla kropp för tillfället !!!! Men som jag alltid brukar säga,, när man tror att man gett allt man har så finns det alltid minst lika mycket kvar, för en människas reservtank rymmer mera än man tror, jag lovar för jag har kört på reserven ett bra tag nu och jag rör mig fortfarande frammåt.
 
 NÅGRA SMÅ RADER FRÅN NATTEN !!!
Kl är är snart tre !! Jag vet att jag borde sova, vill så gärna sova.... Mörkrets krafter har omslutit mig och driver mig allt längre bort från sömnen jag så väl behöver... den påminner mig om allt det onda i världen, försöker skrämma mig och hotar med att ta dom jag älskar !!! jag vet att jag fantiserar att allt bara är en ond känsla då jag i mitt tillstånd svävar mellan vakenhet och sömn... Tabletten jag tog för en stund sen har börjat verka, men jag kan redan känna att den inte kommer hjälpa mig till full ro inatt, om jag har tur dämpar den iallafall den värsta oron och låter min trötta kropp få åtminstånde ett par timmar sömn... jag skriver på ett gammalt papper jag hittade på hyllan i vardagsrummet, pennan rör sig och skriver ner mina tankar men jag förstår inte hur jag kan skriva när jag knappt ser pennan framför mig, vem formar mina ord och vem skriver dom sedan på det gamla skrynkliga pappret som ligger på bordet framför mig,,, Nu hugger oron tag i mitt hjärta igen och jag känner att det blir tyngra att andas, jag måste få luft och öppnar upp balkongen på vid gavel.... Den kalla höstluften slår i mot mig, gatorna utanför gapar tomma och tysta, löven som tidigare i höst sprakade så mäktigt på trädens kronor, ligger nu i blöta högar längs trottoaren.... alla har vi våra glansdagar !!! Jag stänger dörren om mig, kryper upp i soffan och känner att tröttheten nu blir allt starkare inom mig, även om jag vet att det är en falsk sömn en kemisk blandning som får min kropp att falla i ro ett tag, så tar jag med glädje i mot dessa timmar av vila..... Sov gott mina änglar :) En viktig tanke !! Kom ihåg att dina riktiga vänner/ familj är dom står kvar där när alla andra vänder dig ryggen, dom som kan skratta med dig när du är lycklig men ochså kan gråta med dig när allt känns svårt... Jag hoppas ni i min närhet vet att jag älskar er, även de dagar jag inte ens vet om det själv <3

Kommentera här: