vitt vitt vitt 👍

Snökaos blev till snöbus
 
Halloj!!
 
Idag skulle vi varit inne pÄ ett möte i VÀsterÄs men pÄ grund av alla olyckor ute pÄ vÀgarna sköt vi upp det !
 
Fan va jag gillar snö 😊
 
Har redan varit ute tre gÄnger idag.
Jag brukar gÄ runt och leta efter platser dÀr snön ligger orörd och glittrande pÄ marken, sÄ mysigt att bara slÀnga sig handfallen ner i snön..
 
Brukar ligga kvar en stund tills rumpan blir lagom djupfryst dÄ gÄr jag vidare till nÀsta stÀlle..
 
SjÀlvklart har jag ju Dio med mig och pÄ en av turerna drog jag Àven med lillstugan ut i friska luften
 
Vet ni vad ??
 
Jag har inte alltid Àlskat snö !!
TvĂ€rt imot faktiskt jag hatade kyla och snö !! Haha svart eller vitt hela tiden jag kunde lixom inte ha nöjt mig med att smĂ„ gilla snö, jag mĂ„ste sjĂ€lvklart ÄLSKA snö helt plötsligt..
 
NÀr grabbarna var smÄ hittade jag pÄ alla möjliga ursÀkter för att inte följa med familjen till backen
 
Haha kommer aldrig glömma en gÄng för ca tolv Är sedan dÄ ringde Heidi upp mig och frÄgade om inte Benji och jag ville följa med till backen
Eftersom vi nyss lÀrt kÀnna varandra dÄ sÄ visste inte hon om mitt hat till snö och kyla !!
 
Jag ville inte vara den som var den lixom sÄ jag tackade ja till korvgrillning och pulka Äkning
 
Jag kommer aldrig glömma blicken jag fick av Heidi nÀr jag gled upp till teknikbacken!
 
Haha men Zandra vi ska ju Äka pulka och du har tighta jeans, klackstövlar och pÀls !
 
Ehhh assĂ„ jag har lĂ„ngkalsonger under va det enda jag fick fram 👍
 
NĂ€sta gĂ„ng vi skulle trĂ€ffas hade jag lĂ„nat min svĂ€rmors gula skiddress i storlek extra lare, sĂ„ jĂ€vla lĂ€cker haha 👍
 
Det tog ca elva Är till innan jag investerade i egna varma vinterkkÀder
MÄste villigt erkÀnna att det var det bÀsta köp jag gjort i hela mitt liv..
 
Jag Àr typ kÀr i mina termobyxor och mitt understÀll kÀnner mig jÀvligt snygg ocksÄ pÄ nÄtt prettoaktigt vis
 
Vad har jag lÀr mig av det dÄ ?
 
Det finns inga dĂ„liga vĂ€der bara dĂ„liga klĂ€der 👠👱👠
 
 
 

Kommentarer:

1 Ann-Ki:

Det finns inget dÄligt vÀder, bara dyra klÀder... ;)

Svar: Ja sĂ„ sant haha😊Var nog dĂ€rför jag vĂ€ntade sĂ„ mĂ„nga Ă„r med
att inhandla mina termobyxor 😏
zandra Mavica ryttersson

Kommentera hÀr: