ord är överflödiga

I dag är jag trött mina vänner 💖
 
Kroppen och själen samarbetar inte alls idag, tror dom gott i strejk helt enkelt !!
 
Jag stänger ner telefonen på ljudlös och vickar mina persienner, i dag går jag in i mig själv !!
 
Ord är överflödiga för en handlingen säger mer än alla ord i världen
En blick av värme, omtanke och förståelse 
 
Orkar inte prata orkar inte lyssna men jag vet att ni finns 💖
 
Imorgon är en annan dag , men idag stannar jag kvar här under min varma filt och laddar batterierna !! 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Ibland orkar man inte annat. Bara att existera under sin filt kan vara nog. Men att ha en " vara själv dag"
Kan göra mycket för både hjärta o själ. Har aldrig tänkt så här tidigare. Bara varit i farten o aldrig stannat upp. Hoppas din morgondag känns bättre...

Svar: Tack fina 💖Jag brukar ta såna här dagar när jag känner att
kroppen behöver ladda upp sitt batteri..
Viktigt oxå att ha förstående människor runt sig
som accepterar såna dagar 💞
Kram kram
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: