Annor vs Mavica systrarna 😊

Ur vÀgen kvinna i nööööd !!
 
SÀga vad man vill om mig men nÀr det gÀller min familj sÄ kan jag Äka till mÄnen fram och tillbaka pÄ typ fem minuter om det skulle behövas 
 
Den hĂ€r veckan har jag haft vals och det Ă€r förkortningen pĂ„ vĂ„rd av lilla syster 😊
 
Min syrra har senare tid haft problem med magen och i söndags beordrade jag henne att komma hit sÄ vi kunde fixa ett laktos och glutenfritt mat schema
Men Ă€ven för att hon behövde fĂ„ lite kĂ€rlek och omtanke frĂ„n systeryster 💜
 
NÄvÀl nÀr hon vÀl kom hit sÄg hon ut som ett lik !!
 
Efter ett dygn beslutade jag mig för att det var dags för akuten, sÄ jag tvingade dit henne med vÄld !
 
Okej 👊
 
Massa folk i vĂ€ntrummet....hmhm 💡
 
what the fuck min lillasyster e typ döende ju..
 
HallÄ kan fixa en rullstol snabbt som fan hallÄÄ !!
Ja ja vi kommer direkt hör jag frÄn receptionen..
 
NÀr jag och receptionist en Anna fÄtt ner syrran i stolen utrustad med spypÄse och vÀl inlindad i en landstingetfilt kunde jag Àntligen pusta ut 
 
Det hÀr Àr allvarligt hon har fan svimmat massor typ!!
AssÄ NEJ Zandra det har jag inte, hör jag frÄn rullstolen 
" vafan fick hon luft ifrÄn lixom "
 
Frida du typ blundade och blev yr det Àr samma sak sÀger jag!
 
Anna kollar pÄ oss med en skum blick och sen fick vi glida förbi alla i kön 
JÀÀÀÀ vip pÄ akuten utbrister jag och fÄr dÄ en hÄl kÀften blick frÄn bÄde syrran och Anna !!
 
VÀl inne pÄ akuten fick vi trÀffa tvÄ sjuksystrar som hette Anna och en lÀkare som hette Anna 
 
Jag dog Anna döden och drog typ femtio skĂ€mt om det 👍
 
PĂ„ akuten hann jag !
 
# TrÀna rumpa och ben " blev pÄkommen av lÀkare"
# Paja ett trÀhandag nÀr jag skulle öppna en kapsyl " blev pÄkommen av sköterskan Anna och skyllde dÄ pÄ ett spöke "
# GĂ„ vilse sĂ„ jag hamnade pĂ„ infektion och blev vĂ„ldsamt utkastad 😯
 
Vi fick svar pÄ alla prover och det sÄg bra ut.
Förutom att hon var uttorkad som fan !
 
Dropp kopplades pÄ och sÄ fick vi ligga pÄ nÄn dagvÄrdsavdelning  !!
 
DĂ€r blev syrran omhĂ€ndertagen av Anna och Anna 👍
Haha fem Anna inom loppet pÄ nÄgra timmar..
SÄ nÀr lÀkaren pÄ den avdelningen presenterade sig som Maria bad jag om att fÄ kalla henne Anna istÀllet 
 
Ehhh okej kan du vÀl sa hon, och syrran dog lite under tÀcket!!
 
       Fem timmar med dropp !!
Jag flippade och Frida skrattade sönder hennes redan vÀrkande mage 
 
UpptÀckte att den enda mÄlningen i rummet var mÄlad av Anna
Haha hjĂ€lp Ă€nnu en Anna invasion 😊
 
Efter typ fyra timmar klÀttrade jag pÄ vÀggarna och kÀnde hur min adhd ville ta över min kropp..
 
En idĂ© 💡
 
Eftersom det finns ett fönster pÄ dörren dÀr Frida ligger, sÄ kom jag pÄ att jag skulle sno en sparkcyckel och Äka fram och tillbaka medans jag göra fula miner i fönstret,
Typ som hacka hackspett nÀr han dyker fram lite överallt pÄ julafton !
Avslutade med att trycka nÀsa och mun mot rutan ( skit coolt och moget )
 
Sköterskan beslutade att koppla bort droppet dÄ syrran och jag garvade sönder hela avdelningen...
 
VĂ€tska gör susen 👍
<

Kommentarer:

1 Carina Holmblad Batt.:

Du ar for harlig du,men ja skyller pa dej att ja fick kaffet i fel strupe.Skrattade sa mycket,hoppas FRIDA MAR BRA NU?kRAM

Svar: Haha du Ă€r go du Carina 💟Frida mĂ„r mot bĂ€ttre ! Kraam
zandra Mavica ryttersson

2 Lena Hagemo :

Fint dÄ vet jag vem jag ringer om jag nÄnsin mÄste in pÄ akuten, Gud förbjude, tvi tvi tvi!! Men om..... Hihi
Puss

Svar: Haha det vet du ;) jag stĂ€ller uppmed vip 👍
zandra Mavica ryttersson

3 mimmi :

:-)

4 mimmi :

:-)

Svar: 😚😚😍
zandra Mavica ryttersson

Kommentera hÀr: