Tänk om tänk rätt !!

 Hejsan alla glada " och ledsna" 💖
 
Nu har jag landat här i soffan med en god sallad och ett stort glas cola zero. 
 
Förmiddagens måsten är avklarade och strukna med tjock svart penna på min lista 👍
 
Har även hunnit med sjukgymnasten idag, vilket var grymt behövligt kände mig som typ åttio bast o ryggen.
 
Alltså jag och Rille skulle storhandlat igår men sen ringde han och sa att han skulle bli en halvtimme sen!
 
Crash boom bang 😲
 
Okej what the fuck min lilla värld rasade samman en sekund och jag började febrilt skriva om dagens schema i huvudet !!
Haha asså på riktigt Zandra vi snackar en halvtimme hur mycket kan det påverka dagschemat ?
 
Haha jaja det tyckte jag tydligen igår !!
 
Gled iaf in på Coop och handlade allt som stod på listan "man får ju inte ändra på nått vet ni "
 
Hade jag bestämt att handla hundra liter mjölk och tvåhundra liter juice då skulle jag fan det !!
 
Stod sen en halvtimme senare utanför coop med artontusen påsar och kände mig rätt okaxig. 
Ringde upp Ricke så han kunde köra hem mig och mina nya vänner, men vafan han svarade inte !!
 
Så med svansen mellan benen och svetten lockande, började jag min vandring hem..
 
Efter hundra år och femtusen stopp kom jag hem med en värkande ryggjävel på köpet 👊
 
Vad lärde jag mig av detta då ?
Jo det kanske inte skulle varit så dumt att vänta en halvtimme med handlingen!!
 
Äsch what the fuck i made it, och ryggen e ju oxå fixad och klar 👍
 
 
💕 Du kan aldrig springa ifrån dig själv
      För det finns ingenstans du kan gömma dig 💕
 

Kommentarer:

1 mimmi :

<3

Svar: 💟💟💟💟💟💟
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: