Zebra goes Leopard ( top secret )

Ja jag vet jag ska inte shoppa på nätet ( men det är faktiskt endel av min sjukdom ) Nu var jag ärlig, det var faktiskt det första som kom upp i mina tankar när köpångesten högg in.. Jaja nu har jag iaf tryckt på knappen KÖP så nu är det gjort, Känns lite läskigt att skriva ut här på bloggen att jag syndat, brukar faktiskt göra sånt här i smyg. Och om Richard nån gång skulle märka att det finns ett nytt plagg i min redan överfulla garderob, låter det så här... VA ?? ( ser chockad ut ) den där är inte ny, den har jag ju haft skitlänge!!! Eller om inte den lögnen går hem och han säger, vadå länge prislappen är ju kvar ?? Då säger jag lite nonchalant, jaha du menade den toppen ?? den fick man på köpet när jag beställde skor åt ungarna, var typ nån kampanj eller nått. Lite så kan det låta när min käre man kommer på mina väl fyllda gömmor med kläder... Haha vilken liten fuling jag är va, men jag vet att minst hälften av er som läser det här, har gjort likadant nångång. Och nu tillbaka till min nya outfit.. Kan ärligt säga att det är första gången jag köper något med leopardmönster, och jag har heller aldrig haft guldfärgade smycken på mig. Har alltid zebramönster och smycken i silverfärg.Men kul att pröva på nått nytt, kanske blir värsta rocknroll kvällen, där jag glider runt med mina leopardbyxor och ser lite vild ut i blicken grrr grr. Haha jag dör ( såg synen framför mig ) Ett litet smakprov på min beställning :)
 

Kommentarer:

1 Carina holmblad:

Alskar att lasa din blogg,far mej att skratta.Du skriver sa bra.Ja gor likadant hela tiden smygkoper klader.Han sajer den dar va fin,ja den har ja haft i ar och dar sajer ja.Kan kopa nya gardiner och han marker inget.Tror att dom flesta kvinnor ar samma.Kommer ihag att mormor gomde for morfar.Men som du sajer att vara impulsiv ar en del av din sjukdom.Nar ja jobbade pa ett vilohem i kolback,manga ar sen.Traffade ja en jatte trevlig kvinna,som salde huset nar hennes man va pa tjansteresa.Det ar hur allvarligt det kan bli om man inte far hjalp.Sa inte ska rickard klaga pa ett par jumprar.Han verkar vara en toppen kille.Kram Carina

Svar: Hej Carina :) Tack så mycket, va gullig du är :) roligt att du läser min blogg, där på andra sidan havet ;) Skönt att det finns flera som vågar stiga fram och erkänna sitt smygshoppande.. Hoppas du fortsätter och läsa, du får gärna dela min blogg till dina vänner <3 Kraam
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: