Zandra = Kändis :)

 Halloj!! Nu har jag slagit mig ner för att få lite i magen, har rätt mycket att stå i så jag tar en proteindryck och en  avocado.. Mötet på Benjis skola gick bra, skötte mig som en riktig prettomorsa om jag får säga mitt... När jag kom hem var det redan folk i lägenheten, Katja och Nickie hade dykt upp för att umgås lite med mig och djuren.... Nu är jag ensam igen och ska ta tag i lite grejjer, först och främst ska jag nog städa upp spåren som Nickie lämnat efter sig...  Vet ni vad ?? på Lördag är det dax för Katja och Lonnes bröllopsfest, temat är glitter och glamour, så  på söndag kan ni se fram imot många roliga bilder här på bloggen, Hallsta goes Hollywood lixom ;) Fan va coolt, jag ska leka typ leka kändis hela veckan för att få den rätta känslan..  Punkter som jag ska följa denna vecka är !!!
#  Göra acryl naglar , långa och glittriga
# Träna med min personliga tränare ( iförd neonrosa träningskläder )
# Sola solarium
# Gå till min psykolog
# Köra yoga övningar
# På Lördag ska jag dricka rosa bubbel i min långklänning, och le åt fotografen på röda mattan.. Dessa fem punkter ska jag ängna mig åt denna vecka, och jag lovar att det kommer bildbevis på allt. Åååå shit va spännande det ska bli , kändis vid 36 års ålder och dessutom en hel vecka, Nee mina vänner, nu måste jag gå och träna på hur jag ska skriva min autograf, medans jag gömmer mig från papparazzi som kryllar utanför fönstret !! PS : Ni kan kalla mig Zandra Dee tack !
 
 
I LUVA OCH SOLBRILLOR SMYGER JAG FRAM / ZANDRA DEE

Kommentera här: