Grisen från landet <3 Eva dahlgren

Hallo darlings !! Kom nyss hem från gymmet, kändes inte så jättebra att träna idag, fick ingen diekt kontakt med musklerna, dom ville lixom inte samarbeta. Sitter och dricker en proteindrink som Richard har mixat ihop till mig, skitäcklig, vill ha min egen drink ju. Men men Richard säger att hans är bättre efter träning, så jag lyder väl han då ( snart får jag väl skägg oxå ) OK ni vet överaskningen som min syrra gav mig i morse.,Vi  ska först på resturang och mysa bara vi två, sen ska vi gå på Eva.Dahlgren. Altså jag fattar inte att det är sant, känns lite overkligt att få stå där rakt framför henne, jag föreställer mig att hon kommer in på scenen, alla tystnar och plötsligt hör man tonerna från ängeln i rummet. Det är stort för mig, hon är stor för mig. I morse när jag avslutat samtalet med min syster, satt jag på hennes låtar och med en sked i handen sjung jag med hela mitt hjärta, medans jag dansade runt i rummet.Tack världens bästa syster, det här betyder mer än du tror, jag älskar dig så otroligt mycket. Nu kom jag och tänka lite extra på lillstrumpan ( syrran ) , jag brukar säga till henne att hon är pretto, och då blir hon skit arg. Faan vad taskig du är zandra, jag inte pretto det är bara du som är lite väl vulgär i ditt sätt att prata och föra dig ibland. Hahaha så här lät det efter att systrarna Mavica gjort Linköping i somras... Fyfaan Zandra, jag ska aldrig gå ut med dig mera !! Va vad har jag gjort ( förnärmad min )?? driver du med mig Zandra vet du inte det. Och hon började berätta !! Det första du gjorde var att tvinga en afrikansk taxichafför erkänna att han igentligen var syrian, först försökte han säga imot, men tillslut gav han upp, där satt du och berättade för honom att du ochså var syrian och hur jobbigt du tyckte allt var i hemlandet, sen direkt när vi kom fram till krogen gick du fram och omfamnade en  helt främmande kvinna, frågade hur hon mådde och sa att det var underbart att ses igen, hon bara stod som ett frågetecken?? Under timmen som föjlde hann du även vara med på en möhippa eller rättare sakt du ägde möhippan, rapa några affärsmän i ansiktet och bli utslängd från Linköpings "fyllekrog". Ska jag berätta mer sa hon ?? Eee nee det behövs inte sa jag och dog en liten stund. Sånt händer när man heter Zandra mina vänner. Men jag vet att lillstrumpan älskar sin grisiga syster iallafall, för hur det än är så kan jag vara rätt söt ochså.
Den här gången ska Linköping få se en ny sida av mig, en känslig och lycklig tjej som äntligen ska få se en av sveriges mest underbara sångerskor!!
Det  bor en ängel i mitt rum hon har sitt bo ovanför mitt huvud hon gör mej  lugn och hon viskar till mej allt det jag säger dej
Det bor en  annan i min kropp hon har den vackraste av själar hon är kärlek och hopp och hon berättar för dej hur mycket jag älskar dej
Det bor en  ande vid min fot som blåser värme över huden det kittlar och du såg att  jag log men när hon andas på mej är det för att jag ska komma och värma  dej
Här är jag med allt det andra som gör en människa hel och jag  hoppas jag hoppas att du orkar och att ängeln i rummet det är henne du ser !
                                Systeryster och lillstrumpan <3

Kommentera här: