Två hjärtan två själar <3

Halloj :) Hoppas ni haft en underbar Onsdag mina vänner, sj har jag haft fullt upp hela dagen.. I morse var jag hos min psykolog och fick ur mig några kilo ilska och frustration, om vi säger så här, jag är inte speciellt nöjd med situationen i min ena sons skola.. Men känner iallafall att jag har koll på läget, då jag ringar ett par hundra gånger i veckan och härjar loss, fyyfan för att vara lärare till minaa barn!!! Men oj vänta nu, jag måste nog medge att jag beter mig som en riktig PRETTO kärring nuförtiden, haha fan va coolt.. Efter mitt samtal var jag som vanligt 10 kg lättare och "folk" i min omgivning kunde åter tacka gudarna att dom slapp zandras ilska , haha det låter som jag är ett vandrande åskmoln tjugofyra/sju men så är det verkligen inte jag är en rätt charmig brutta mellan varven ;) Sen var det dax att gå med Benjamin att ta prover, typ artontusen i kö och jag dog. När vi tillslut kom fram tittade sköterskan på oss och sa jaha Benjamin och du har fastat sen igår ?? eee asså eee näää men hallå vadåå skit i det sa jag. Men det kunde jag glömma så var det tack och hej kom tillbaka nån annan dag. Vi drog och köpte godis sen tog vi bussen hem istället. Under hela eftermiddagen har jag hängt med Maria och hennes Loke, vi kom överens om att vi behövde massa glass, kaffe och skitsnack så här har vi suttit och babblat i typ fyra timmar. Måste dock erkänna att vi fick avbryta ibland för att skydda katter och hunden från Manne och loke som tillsamans blidar gruppen älska sönder djuren !! Ja just ja ( skäms lite ) i dag har jag vart så upprörd över Benjis klass så jag glömde lillmannes kvartsamtal, fyyfan för mig.. Det känns lite som att han får lida för att han är så lugn och skötsam, skolan är lätt som en plätt för manne och läxorna gör han redan i skolan.. Alltså på riktigt jag zandra mavica ryttersson har fött en liten plugghäst, en helyllekille med fint språk och exemplariskt uppförande ( hur fan gick det till lixom ) Benjamin och jag har alltid varit ett team,sida vid sida kämpar vi, han behöver mig där, jag behöver vara där för honom, se till att inget blir fel, att ingen gör nått som kan skada min fjärilvinge, för jag vet att om hans vingar skadas kommer det ta år för honom att flyga igen, så som Mamma är det mitt jobb att se till att det inte händer. Och min lilla Manne då, han är tvärtimot sin storebror, han vill klara allt själv, mamma får absolut inte blanda sig i haha helst ska jag stå gömt bakom ett träd när jag hämtar honom från skolan. Men Mamma brukar han säga, du vet att jag älskar dig, men du är lite skämmig av dig ibland, och så börjar han rabbla !! Du vet att du hade fuck you tröja på ett möte och det har inte mammor!! och när du hämtar mig från skolan har du rosa leopard glasögon och leker tuff, du måste börja förstå att du är gammal nu osv osv... Jaja pretto unge säger jag och ler, för jag vet att han älskar sin tokiga Mamma trots allt, häromdagen hade han svårt att sova, och jag gick in till honom, han tittade upp på mig med sina ledsna ögon och sa, Mamma !! det känns som jag slösar massa viktig tid !! varför då älskling sa jag ?? jo för att jag är snart tonåring och då kommer jag inte kunna sova bredvid dig, därför borde jag göra det oftare nu <3 Kärlek <3 Det vart ett långt Inlägg i dag, mycket på hjärtat tror jag, men nu ska jag sjunka ner bland täcken och kuddar... Kramar till er 3

Kommentarer:

1 Kaisu:

Visst är barn underbara. Du verkar ha två sådana. Kämpa på med skolan. Så länge du inte ger upp finns det en ärlig chans att det kommer att ordna sig :)

Svar: Jaaa barn är bäst :) så ärliga och naturliga.. Jag kommer aldrig sluta kämpa, tack för din omtanke Kaisu <3 Kraam
zandra Mavica ryttersson

2 Carina holmblad:

Nar ja laste det har inlagget sa slog det mej,att alla familjer har ett barn som man far jobba mera med och en som bara flyter pa.Och ibland har man sa mycket att gora med det som tar all tid ,sa det snalla kommer i skymundan.Jag tror inte alla barn passar i en vanlig skola.En del kan inte vara med 20 barn samtidigt.Man skulle lata dom vara indevider,montesore skolorna ar bra pa det.Later dom utveckla det dom ar bra pa.Man alskar sina barn over allt pa jorden,men gud va man kan kanna sej stressad ibland.No the feeling.kram

Svar: Så sant Carina så skönt att det finns flera som kan sätta sig in i situationen... Uppskattar dina kloka ord <3
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: