Höst, slöfock och tvättberg :)

Hej ni vackra själar där ute :) Just i dag är jag stark, just i dag mår jag bra. Har en skön känsla i kroppen, lugnet ligger över mig som en skir mantel av harmoni, jag sitter fortfarande i min onepiece, och funderar på om jag ska sitta så här hela dagen. Jag öppnade nyss upp mitt fönster och kände en doft av höst, färgerna på träden utanför kämpar fortfarande mot vintern, håller med all sin kraft kvar de vackra löven som pryder deras kronor, undra om dom vet att dom snart ska förlora kampen, att dom snart ska stå där tomma och kala ?? Om dom vet det, hoppas jag att dom i sina tankar och minnen ochså vet att till våren kommer de blomma ut igen, börja leva och sprudla av färg och energi ( tänk om träd kunde tala ) Jorden kallar på zandra !!! Nu är jag här igen och i dag är det åter prettofredag, det vet ni nog alla vad det innebär , haha ja just det FREDAGSMYS !! Manne ska på disco ikväll, och han är såå glad, jag är glad för att an är det, vi skrattar och planerar valet av discokläder, men ni ska veta att innerst inne önskar jag att han int skulle gå, jag vet det låter egoistiskt, men jag lider av en sån jävla seperationsångest just nu, fatta min lilla bebis börjar bli stor och kommer inte sitta med mamma i soffan på fredagar, äta ostbågar och kläcka ur sig sina härliga Mannekommentarer. Richard brukar säga gumman snart är ungarna stora, då kan vi hitta på massa bus bara du och jag, åka iväg en vecka eller så, asså jag vill ju det men samtidigt så kommer ju våran lilla flock splittras, vi kommer ju bara vara halva, gå runt där med ett halvt hjärta och dö av saknad, gråta varenda gång jag hör deras namn lixom, En vecka utan dom !! dör av tanken, hjärtat stannar och måste gå in och lukta på deras kuddar ÅNGEST !!!!! väx inte ifrån mig, vill frysa in dom, stanna tiden, låsa in oss i min kärleksbubbla och bara andas luften dom andas föralltid <3 Jag vet jag är knäpp, men jag lovade er mina tankar och varsegod här är dom.. Men vet ni vad ?? I morgon ska grabbarna sova borta, då vi ska på återträffen, dom ska vara hos brorsan och Veronika som bor inne i västerås, men det känns faktiskt bra, jag litar verkligen på dom, så hjärtat känns lugnt, dom skrattar ofta åt mitt fjanteri med grabbarna, men jag vet att dom accepterar mig som jag är, och det älskar jag dom för <3 Lite extra kul att sova där, då det blir kalas för lilla Isak som blir sju år... Tycker ni att jag borde göra lite nytta nu ?? Blääää nytta är jobbigt, tvång är jobbigt, om nån förväntar sig att jag ska göra nått då blir det fan inte gjort, jag får panik och strypkänska i halsen ( tvångströja) ghaaaaaaa !!!!! Vi gör så här istället !! Jag Zandra Mavica Ryttersson väljer att resa mig upp och fånga dagen ... Get dress for succes, get the party startet, eller typ fixa tvätten och börja storstäda... Men vafaan skulle behöva nån som drog upp mig från soffan, tvättade mig och borstade mina tänder, därefter ( medan dom var igång ) kunde dom städa och tvätta !!! Jaaaaaa eller näää det skulle iallafall bara bli fel, så jag gör det själv.. Here i go again on my own, cleaning out my closet lixom ;) Va gör vi nu kör vi ( jag ) puss i pannan sweetheats
Slö Zandra med mysbehov !!
Tvätt som vill tvättas !!

Kommentarer:

1 Ricke:

Du är sött du gumman.ner i tvättstugan nu. Så vi får fredags mys:) puss puss

Svar: Love you <3
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: