prettofredag in the house !

Så jävla mycket Svensson mys 👍
 
# Hemlagade hamburgare
# Cola
# Chips
# Ostbågar
# Smågodis
 
WHAT THE FUCK !!
 
Vafan har kärringen gjort av rödtjutet tänker ni ?!
 
Grejen är den att grabbarna boxas tidigt i morgon och det innebär att morsan ska hänga på repet och gapa hela dagen..
 
Tro mig en boxarmorsa kan inte vara bakis, det smattrar tillräckligt i huvudet av alla slagserier man får beskåda under dagen !!
 
Kvällen före grabbarnas matcher brukar det alltid samlas till krismöte. Under mötet sätts regler som skall följas under dagen samt vilka ord som får brukas under ungarnas matcher.
 
Haha ja ni fattar nog vem mötet hålls för! Mamman i egen hög person 😡
 
Fan va taskigt brukar jag säga , jag har väl aldrig betett mig illa, har bara lite högre röst än alla andra! Och för det andra så skriker och svär alla andra Mammor ännu mer än mig...
 
Dom typ slåss och hotar folk också, så jag är igentligen värsta ängeln om man tänker efter 😇
 
Mmmm eller hur säger dom i en kör, du vet reglerna annars blir du avstängd igen 👊
 
Onödigt att dom ska vara så känsliga kan jag tycka, jaja skål med cola imorgon blir det fight 👍
 

Kommentarer:

1 Jess:

Bra med krismöte innan :-). Haha!

Svar: Haha dom litar inte på mig 👍
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: