Rent hus och pizza i magen :)

Godkväll mina underbara !! Den här dagen som började mindre bra, har gjort en hastig vändning och visat sig vara en helt ok dag. Storstädningen gick som en dans, sida vid sida drog vi fram med trasor, moppar och dammsugare..  Ja just ja !! gjorde en typiskt Zandra grej idag. Ungefär för ca två veckor sedan så köpte jag en toalettrulle hållare, min käre make har lovat mig typ hundra gånger att han ska sätta upp den, men icke. Okej tänkte jag, en bra kvinna reder sig själv.. Jag tog fram några skruvar och en hammare och började exprimentera, en tumme och typ tio hål i väggen senare, kom Rille och tog över. Gumman sa han och suckade, för det första så hamrar man inte in skruvar, och för det andra måste du måtta upp hålen före bla bla bla.. Jaja skitsamma sa jag, det är i allafall en jävla skitgrej det där, och det är typ väggen det är fel på. Min underbara man som vet hur jag funkar, nickade bara och sa, ja visst är det så. Iallafall nu är skitgrejen uppe, så man kan ju faktiskt säga att det var min förtjänst, för hade inte jag börjat banka sönder väggen, så hade det nog tagit två veckor till innan den kom upp. Nej nu tänker jag slänga in handuken och ligga här och jäsa i soffan, nöjd och mätt efter Mannes och min specialpizza.
Natti natti <3

Kommentarer:

1 majja:

Du verkar haft en bra dag trots allt :)

Svar: Ja absolut :) efter regn kommer solsken :)
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: