Worry less :)

HEEEEJ :) Nu var det ett par dagar sen !! Asså så här är det, jag har lixom ingen egen dator, eller jo det har jag men den är trasig .. Iallafall så brukar jag låna Benjamins data, men nu helt plötsligt har han blivit skit hemlig och typ byter lösenord hundra gånger om dagen, och när jag väl kommit på vad det är, så måste jag sitta i Benjis rum och blogga för att han inte vill att jag flyttar ut den i vardagsrummet.. Hm surt som fan !!! Jaja ska typ fixa min i kväll, fixa och trixa lite så kanske den hoppar igång ;) Mina senaste dagar har vart bra, inte speedat bra utom lagom bra, känt mig lite Svensson aktig lixom ( coolt ) så jävla soft .. Men haha shit vad jag svär, har en kaxig skrift attityd !!! undra om det är för att jag är lite nervös, ska snart iväg på möte i skolan helt själv utan Richard.. Vi fick dela på oss i dag för Manne ska få ta bort sina stygn bakom örat,( spännande att se resultatet ) Men ok tillbaks till mötet som jag typ glömt varför jag ska på ?? hade massor med punkter och åsikter för två veckor sen när jag bokade det, och nu är det lixom tomt i huvudet ( ekar ) kommer nog inte ens ihåg vart skolan ligger,shit vad heter min son ??? och vem fan är jag ?? Haha neeerå jag bara skojar, så farligt är det inte. Men på riktigt så är det lite nervigt, för jag ska träffa typ tre lärare och jag är alldeles ensam, tänk om jag flippar och börjar gapa och skrika !! vem fan ska tysta mig då, det brukar ju alltid Rille göra, han är så himla bra på det där, så lugn och sansad.. Så här kan det vara !! Jag blir arg över nått som sägs, får typ för mig att dom kastar skit på min unge eller att dom försöker trycka ner mig ( inbillning ) då tar Richard min hand och kollar rakt in i mina ögon med sin " zandra ge dig, sluta va sån jävla dramaqueen blick " då taggar jag ner för jag vet att han skäms när jag håller på och det vill jag inte att han ska göra,,, Asså förstår ni vad jag menar ?? Slänger man in mig själv i ett rum blir jag lixom skraj och då kan det bli fel... Men hallå nu jagar jag upp mig igen, tror jag vet vilka som ska vara med på mötet och dom verkar jätte trevliga, så Zandra mavica rytterrson nu ger du dig och ändrar inställning !!! PRONTO Hmhmhm undra om jag ska bjuda på nått fikabröd för att visa min goda vilja ?? Haha nej vafaan jag bjuder på ett leende det funkar i alla väder WOW måste dra ska vara där om tio minuter... Puss puss

Kommentera här: