Inlåst !!

Hej vackra ni !! Ligger här i min säng och skriver, kl är tjugo över tolv och jag orkar fan inte gå upp. Solen skiner utanför fönstret och bjuder på ett underbart höstväder, jag vill sitta på en sten ute i skogen känna hur solens strålar värmer mitt ansikte, jag vill känna doften av höst och se upp imot trädkronornas underbara färger.... Jag måste bara orka först !! Jag har inte legat här i sängen hela dagen, jag var upp kl åtta och lagade frukost till min fina familj, men morgonen vart fel, allt vart fel, alltså så här var det !!! Stiger upp klockan åtta och känner att jag fått en finne i pannan ( skratta inte jag, hatar finnar ) bestämmer mig för att operera.. Efter ca tjugo minuter var finnen ungefär tredubbelt så stor, det rann blod och dunkade i hela pannan, bra zandra !! Osams med min finne tar jag mig ut i köket och ska sätta på kaffe, inser att mitt gevalia är slut och får ta mitt extra paket ( ÖB kaffe ) fan fan fan för äckelkaffe, det slutade med att det inte vart nå kaffe, för min bryggare säckade ihop och läckte ut äckelkaffe på hela köksgolvet. Ok skit i det tänkte jag och kokade lite ägg ( varav tre stycken rullade ner på mitt äckelkaffefyllda köksgolv och gick sönder ) ägnade därefter trehundra timmar åt att torka golv !!! När vi väl satt oss och skulle ha lördagsfrukost, var jag arg, kladdig och på allmänt pisshumör jag betedde mig inte ok med andra ord.. Efter att jag gnällt på allt jag kunde komma på, reste sig Richard och sa !! Jaha grabbar, nu ska Mamma gå in i sovrummet en stund och stanna där till hon blivit lite gladare... Assså eee vafaaan inkastad på rummet vid 36 bast !!! jag gav Richard en mordisk blick men han var stenhård,,, försökte med lite fjäsk men han var stenhård ... Ok !! jag vill iallafall inte vara här, så skit på dig... Nu har jag haft rumsarrest i typ tre timmar och känner mig på bättre humör, Ricke fick nog lite ångest för han har varit och köpt lördagsgodis till mig :) Haha fan jag beter mig som en snorunge ibland ( skäms ) men vem är perfekt lixom.. Resten av dagen ska bli bra har jag bestämt, en prommenad med Troj till Mormor, och sen laga en god höstgryta med varmt bröd.. För vi ska faktiskt ut idag min lilla finne och jag tralalaaaaa, peppa peppa peppa !!!!!!

Kommentera här: