Fånga dagen !!

Tjena allla monsterdiggare ;) Nu har jag smygit mig in i pojkrummet och fått igång Benjis data, känner mig lite busig haha... Fatta att allt fortfarande känns helt OK, jag lixom lallar med i livet och känner mig sådär äckligt normal och down on earth... Som ni vet har jag ju bestämt mig från att sluta festa till, inte för att det händer typ jämt men iallafall en gång i månaden, och det räcker för att slå ut min kropp totalt.. Träningen går oxå superbra just nu :) det enda problemet är att jag jämt är hungrig, alltå ärligt JÄMT !!!! I går åt jag typ hela dagen, haha klockan var ungefär tio i går kväll och jag hade borstat tänderna och skulle hoppa i säng, helt plötsligt fick jag ett jävla sug efter chips så jag tog en stor näve ur skåpet... Då dyker Rille upp som nån jävla gubben i lådan, och jag fick typ panik där i mitt tjuvätande, jag öppnar nyckel skåpet och slänger in chipsen där ( varför lixom )... Efter en stund när jag ligger där i sängen i god ro frågar Rille mig !! Zandra varför tar du en näve chips och slänger på alla nycklar i skåpet, jag såg att du gjorde det men fattar inte varför ???? Eeee ne det kan man ju undra älskling .. Nej mina vänner nu ska jag ladda för dagen, ska in till min psykolog nu på förmiddagen,känner att jag behöver det, alltså inte för att jag mår dåligt, utan för att jag mått bra för länge... Tyvärr känner jag att rädslan för att krascha börjar komma smygande, ungefär som att kroppen gör sig redo för ett fall.. Men men som jag skrivit en mängd gånger före, så är det !!! efter regn kommer sol, för var dag blir det bättre men BRA lär det aldrig bli..... Nu tänker jag njuta av jag fortfarande mår bra, ut och fånga dagen Kärlek <3

Kommentarer:

1 Ullis:

Hahaha.... du är för underbar min goa sister "Geller"

<3 Puss

Svar: hihi tack finast du <3 puss
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: