Data med hög promille !!!

HEEEj :) Ok mina vänner nu är jag på banan igen,,, eller nästan ska jag nog säga !!! Jag har en laptop igen och ska därför kunna blogga.... Kan redan nu lova er att detta inlägg inte blir långt !!! Faaaaaan ( slog till datorn ) arg som satan och jävligt ovän med min gamla partydata !!!! Alltså det är inte så konstigt att den inte funkar som den ska, den har väl ca 10 liter vin och 18 groggar med GT i sig ( med andra ord full som fan ) Ja som sakt man tager vad man haver och i detta fall var det min gamla alkohål fyllda partydata med sjutusen olika virus ( som för övrigt är på väg att fixas av datanörden zandra ) och typ "hälften" av knapparna borta .. Whatever nu kör vi!!! det som förr tog tio minuter att skriva kommer numera ta en timme, plus att mina acrylnaglar efter detta inlägg kommer att vara ett minne blott ( pga att jag måste trycka med all min kraft för att det överhuvud taget ska bli nån reaktion från fylledatan) Föresten !!!! jag är så glad, känner mig fortfarande harmonisk, lugn och supernormal, jag har varken besökt mina höga berg eller mina djupa dalar på nästan en vecka, alltså kan ni fatta en hel vecka.... Stabil !! ja jag känner mig stabil just nu, har lixom koll på läget känner mig nöjd , harmonisk och lycklig njuter av att vara jag helt enkelt. I går tände jag massa ljus i badrummet, laddade ett bord med iskall cola, djungelvrål och självklart nya klick... Jag fyllde upp badkaret med varmtvatten och massa vaniljluktande skum, la en uppfriskande ansiktmask av blåbär och en inpackning i håret sen bara njöt jag.. Det är inte ofta min kropp och själ har ro för sånt, därför passar jag alltid på att njuta lite extra länge när den känslan av harmoni äntligen infinner sig. Efter en timme vart jag iallafall upptvingad för då tyckte familjen att det var dax för prettofredag och då ska ju såklart alla vara samlade och helst sammanklistrade oxå om vi får bestämma, haha vi är en riktig mysfamilj.. Fast vi har en soffa som rymmer typ tio personer sitter vi alla och trycker i samma hörn, hellst hund och katter oxå för dom är lika närhetstörstande dom med " man blir som man umgås heter det ju " Nej mina vänner nu måste jag runda av för fingrarna värker av allt våldsamt tryckande på denna tattardata, och en av mina naglar fastnade nyss i bokstaven å ( aj fan nu fastnade den igen ) ska sluta skriva ord med bokstaven efter z och före ä för den är en dödsfälla för acrylnaglar !!!!! Kärlek till er mina vänner<3

Kommentera här: