Bitterfittan

Okej !! nu skriver jag igen, för ingen vill iallafall prata med mig.. förståligt när jag är en bitterfitta med släng av tyck synd om mig syndrom... Sitter i soffan där jag suttit hela dagen, är hungrig men vet inte på vad. Richard stekte hamburgare åt mig nyss, asså den va god men det var inte det jag var sugen på.. Förstår ni vad jag menar ? man är hungrig men inte hungrig, törstig men inte törstig haha neee ni förstår säkert inte, bara jag som e superduper knäpp i dag... Pratade nyss med min svägerska och helt plötsligt dog telefonen, jag ringde upp igen ! Oj vad hände sa Veronika? Ne det var inget, bara jag som gjorde en" talk to the hand " så telefonen flög. Haha jag orkar inte vara mig själv idag, så jävla dryg !!! Tänkte må bra i morgon iallafall, och då lär jag ringa runt till alla jag glömt idag, däribland min psykolog... Mm skitbra för missa dom mötena de behöver jag verkligen INTE. Jag skulle även vara hos min lilla kusin Lina och fixa mitt hår, även det sket sig då jag var soffliggande, plus typ tusen viktiga samtal som jag skjutit upp ett par veckor nu.. Kolla nu sitter jag här och bestämmer att jag måste må bra i morgon, och att jag måste fixa alla dessa saker, och vad händer om jag inte mår bra i morgon då ?? Jo då måste jag skriva en ny lista med ännu mera saker jag missat. Skit i listan jag river sönder den här och nu !! Tack och adjö.. Ok ny inställning bruden !!! ( nu ler jag ) försöker iaf... Jag tänker göra så här !! istället för att sitta här med nerdragna persienner och tycka synd om mig själv ska jag lägga mig i ett varmt bad och försöka slappna av, men först måste jag nog låsa in mig i sovrummet, stoppa huvudet i kudden och rabbla upp alla fula ord jag kan, lixom få ur mig det arga inom mig , det hjälper testa själva.. Vet ni vad ?? På lördag är det partaj igen,då ska alla som slutade nian för tjugo år sedan, återvända till brottsplatsen, haha hjälp.. Jag bor ju fortfarande kvar här i vår gamla håla och jag är gift med killen i pararellklassen,så jag är väl kanske inte den som livet förändrats mest för, känner dock att jag gjort en stor andlig resa och förändrat mina tankar och värderingar en hel del.. Kan nog inte påstå att jag var särskilt snäll och ödmjuk i högstadiet, eller jo det var jag nog, men jag var för rädd att visa den sidan. Visste nog inte hur jag skulle hantera den, därför gjorde det jag var bäst på, satt på min mask, och körde mitt race, som var ganska störigt och högljutt om jag tänker efter.. Tror ändå att folk väljer att gå på sådana fester med öppet sinne och tänka att vi lever här och nu, alltså vore ju rätt knäppt om dom förväntar sig att jag ska komma skrikande och svärande in i rummet, bara för att jag gjorde så för tjugo år sedan... Haha oj tänk om dom gör det !! Jaja den som lever får se.. Nu mina vänner tänker jag ta mitt efterlängtade bad, känner redan hur mörkret börjar skingra sig i min kropp mer och mer för varge minut... Kärlek till er <3

Kommentarer:

1 Veronica:

Haha du är go du :)

Svar: Mmm ibland så <3 puss på dig lilla svägerska :)
zandra Mavica ryttersson

2 Viktoria :

Saknar dig bitterfitta <3 pusss!!

Svar: Saknar dig <3
zandra Mavica ryttersson

Kommentera här: